Followers

Sunday 28 October 2012

Korban Pertama Di Bayan Mutiara Bukti Kegagalan DAPigs Di Pulau Pinang !!!


Tapak Masjid Bayan Mutiara yang menjadi kontroversi umat Islam di Pulau Pinang hari ini mencatat korban pertamanya apabila ahli kariah Bayan Baru menjalankan ibadah korban di sini.Walaupun masjid yang sepatutnya dibina disini masih "Ghaib" namun ibadah korban tetap dilakukan sebagai simbolik kepada kegagalan rejim DAPigs selama memerintah Pulau Pinang terhadap umat Islam.



Jika merujuk kepada pelan di bawah, sebuah masjid sepatutnya tersergam indah di Bayan Mutiara tetapi 'ghaib' apabila kerajaan DAP memerintah Pulau Pinang.



Anda masih ingat skandal Bayan Mutiara yang menimbulkan keresahan Lim Guan Eng DAPigs dan juga kemarahan umat Islam di Pulau Pinang?

Sehingga ke hari ini isu tersebut masih gagal diselesaikan oleh rejim DAPigs yang kononnya berjiwa rakyat malah tindakan mereka yang di pimpin kononnya oleh seorang Khalifah ciptaan PAS ini semakin menghimpit orang-orang Islam itu sendiri.

Berikut adalah beberapa gambar sewaktu ibadah korban dilakukan oleh ahli kariah Bayan Baru siang tadi di tanah yang sepatutnya diwartakan menjadi bangunan masjid di Bayan Mutiara!




Lagi berita dan kupasan menarik di blog Dr MiM Klik Sini dan Sini

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels