Followers

Thursday 15 November 2012

PANAS Blogger Penang Bakal Sertai PKR ?


Berita kini sudah mula tersebar menyatakan Blogger dari Penang bakal sertai PKR.Sejauh mana kebenaran berita ini masih menjadi tanda tanya bagi kebanyakkan pengunjung laman blog mahupun mereka yang sering mengikutinya.

Malah diberitakan blogger tersebut turut mendapat "OFFER" serta imbuhan yang dikira lumayan sekiranya menerima pelawaan tersebut.Selain dari itu blogger yang dimaksudkan turut ditawarkan tempat sebagai calon untuk PRU yang akan datang.

Wah ! hebat sungguh tawaran yang diberikan , pada pandangan MMI kalau bukan sembarangan blogger sudah tentu tawaran tersebut tidak selumayan itu.

Sejauh mana kebenaran berita ini , MMI mengambil keputusan yang sama seperti sahabat MPP iaitu NO KOMEN !!

Untuk mengetahui maklumat yang lebih lanjut ampa semua boleh rujuk pada sahabat blogger MPP Klik Sini

Apa yang MMI boleh katakan inilah cabaran dan tekanan yang harus kami barisan blogger terima dalam memartabatkan perjuangan penuh keramat ini walaupun ada sesetengah pihak mahupun pemimpin langsung tidak menghargai usaha kami.

Sebagai blogger , kami tahu rasa semangat berpasukan malah rasanya lebih baik dari mereka yang kat luar sana..

Selagi nyawa dikandung badan kita akan terus bersama !..

MMI.

5 comments:

  1. Salam perjuangan
    Bro saya blogger jalanan yg tak punyai pasukan kecewa jika ada dikalangan utamakan inbuhan dari prinsip. tetapi saya tidak nafi masing2 ada masalah keewangan! tetapi terserah samada kerana prinsip atau cari makan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas komen saudara..Kita sama sebenarnya cumanya kadang-kadang terkilan dgn mereka-mereka di luar sana yang masih di buai mimpi sedangkan PM kita sentiasa bekerja siang malam..Setuju dgn saudara tentang prinsip..

      Delete
  2. AGREED! http://ghostwriteron-line.blogspot.com/2012/11/penang-top-bloggers-offered-to-join-pkr.html

    ReplyDelete

Labels