Followers

Thursday 27 December 2012

Bapok Tua BIKIN Arash Mohd PANAZZ ??


Apa hal pula yang dibuat si bapok tua ni sampaikan pelakon Arash Mohd panas semacam ? MMI memang tak blah dengan si lembut ni macam-macam hal dia.Ada juga kawan-kawan bagitau dia ni teringin nak jadi macam Abby tu kurang-kurang dapat jadi SELEBRITI dan dikenali oleh juak-juak PAS.Jadilah daripada langsung tak ada publisiti kan ?

Terbaru cerita dia lagu ni , dalam satu rancangan berkenaan berita dan gosip artis terbaru iaitu Propaganza, seorang artis senior Arash Mohd telah meluahkan perasaan tidak puas hati beliau di laman sosial facebook. Beliau mengatakan bahawa rancangan itu adalah rancangan 'sampah' dan memalukan.

Arash Mohd mengamuk Di FB Lihat Azwan Ali Di Propaganza? Screenshot yang diambil salah seorang forumer forum cari ini adalah kenyataan Arash berkenaan ketidak puas hati beliau terhadap rancangan Propaganza dan Azwan Ali yang kelihatan sangat menjengkelkan.


Macam-macam hal yang berlaku , ingatkan MMI sorang ja yang menyampah dengan si lembut tua tu rupanya artis sendiri pun MELUGAI !!

Kalau nak tau selanjutnya ampa Klik Sini

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels