Followers

Friday 4 January 2013

Alo Mau Cerita Apa Lagi ??


Guan Eng dilihat terkial-kial mahu menyelamatkan partinya daripada kelemahan yang berlaku melibatkan perkiraan undi dalam pemilihan CEC parti tersebut baru-baru ini.Macam biasa puak yang selalu melalak tuduh SPR bukan-bukan hari ini bertemu buku dengan ruas.

Namun Guan Eng tak boleh nak salahkan sesapa sebab yang buat angkara adalah orang DAPigs sendiri.Jadi mau tak mau buat bodoh sajalah..

Dalam entri petang tadi , MMI ada menulis sekiranya perkara ini berlaku di pihak SPR sudah tentu puak-puak ni bukan setakat melalak tapi dah penuh di jalan-jalan raya protes.Boleh baca kat SINI.

Namun agak ganjil dan janggal sedikit dengan berita tersebut.Timbul persoalan mengapa setelah hampir 3 minggu baru ianya didedahkan malah Guan Eng dilihat menggunakan saluran media termasuk TV3 ?

Tak pelik kerrrr ???

Guan Eng kata yang penting kita mahukan kebenaran ? Ya ka ??? isu tanah Taman Manggis tak cerita apa pun ? tu belum yang lain lagi ?

Kena ingat puak-puak ni LICIK macam belut tau..Apa sangatlah KORBANkan sorang ahli janji dapat untung.

Bagi MMI apa yang berlaku sebenarnya ada agenda tersendiri.Tindakan mendedahkan kepincangan tersebut sebenarnya bertujuan untuk mendapatkan sokongan orang Melayu terhadap perjuangan parti DAPIgs.

Taktik lama lah bro..Apa pun tahniahlah kepada yang menang tu hehe..

Kepada yang jadi mangsa tu kena jaga-jaga sikit sebab takut nanti ada orang pantau...Haaa Aung Ambik Dia !!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels