Followers

Wednesday, 2 January 2013

Lagi Telanjang Bulat Hina ISLAM !!


Siapa pula minah yang telanjang bulat ni ? Orang Malaysia ke ? Artis mana satu ? Ramai orang suka sangat berbogel sekarang ni kenapa agaknya ? Gambar ni yang terbaru , khabarnya bogel kerana sebahagian daripada seni mmm boleh mampoih kira dengan puak-puak lagu ni..Apa pun ampa baca cerita kat bawah tu..


KAHERAH - Seorang wanita Mesir, Alia al-Mahdy berdepan dengan ancaman kewarganegaraannya mungkin ditarik balik selepas dia berbogel tanpa memakai sebarang pakaian di depan kedutaan negara ini di Stockholm, Sweden baru-baru in.

Portal berita Al-Arabiya semalam melaporkan bahawa seorang aktivis, Mahmoud Abdel Rahman telah memfailkan aduan kepada pendakwa raya berhubung perbuatan Alia.

Menurut Mahmoud, imej Mesir rosak dan tindakannya itu mempersendakan agama Islam selepas Alia berbogel pada 20 Disember lalu.

Mahmoud meminta supaya nama Alia, 22, diletakkan di dalam senarai orang yang perlu dipantau supaya dia boleh ditangkap ketika memasuki Mesir.

Dalam aduannya itu, dia menyatakan Alia menulis ayat-ayat yang menghina draf perlembagaan baharu Mesir dengan bantuan dua aktivis wanita daripada kumpulan FEMEN.

Apa yang MMI nak ampa sama-sama fikir dan jadikan pedoman adalah perkara ini berkaitan dengan MESIR sebuah negara yang menjadi contoh kepada barisan puak pembangkang dalam isu "Arab Spring" yang turut mahu diheret supaya berlaku di Malaysia.

Kena ingat apa jadi kepada Mesir kini ? 

Agak-agak ampa lepas PRU13 nanti puak pembangkang akan buat perkara yang sama macam yang Alia kat atas tu dak?

Bila kalah lancar protes dan ampa kena ingat puak tu sokong LGBT jadi tak mustahillah lepas ni kita dapat tengok aksi-aksi para pemimpin wanita pembangkang pula ! Ampa tunggu tengoklah mana tau boleh tengok aksi Mak Lampir pegang sepanduk macam gambar kat atas tu...URUK-HAI mesti suka Hehehehe...

MMI.

1 comment:

  1. I'm Sonja McDonell, 23, flight attendant with 13 oversea airports. Oh, so beautiful the girl with eyeglass and little round 'twins'. I'm astonished, that this is possible in the conservative Indonesia.
    sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete

Labels