Followers

Friday 11 January 2013

PANAZZ Azizah Keluar PARTI ?!!

Gambar Hiasan
Berita yang baru MMI terima , Azizah sudah pun mengesahkan beliau keluar dari parti ! Tindakan ini dilakukan kerana kecewa yang teramat sangat dengan pihak yang selama ini menjadi tempat beliau memberikan sepenuh kepercayaan namun kepercayaan itu langsung tidak dihargai.

Namun perlu diingat Azizah bukan keluar dari parti politik tetapi beliau keluar dari acara parti "tupperware" ! Azizah Binti Annuwar sudah banyak kali ditipu oleh rakan perniagaannya kerana sering saja membawa 'tupperware" yang tidak berkualiti yang menyebabkan beliau menjadi mangsa maki hamun para pelanggan.

Boleh ke macam tu ? Hehe saja layan..

  

Rentetan daripada perhimpunan terbaru yang bakal diadakan pada Sabtu ini oleh juak-juak Pakatan Haprak , lagi bekas pemimpin PKR umum masuk UMNO.

Bekas Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadilan (PKR) Syamsul Hidayat B. Mohd Sharift meyifatkan perhimpunan tersebut tidak ada bezanya dengan Bersih 1.0 pada 2007 yang lalu.

Turut mengikut jejak langkah beliau memasuki UMNO ialah bekas Ahli AMK Setiawangsa Mohamad Asroc B. Md Jailani dan bekas peguam kepada ketua wanita PKR Pulau Pinang Saiful Ambar Bin Abdullah Ambar.

Eloklah tu kalau dah diri sendiri yang sedar ye tak ? Kepada yang lain-lain tu bila nak sedar ???

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels