Followers

Monday, 9 December 2013

Alatan Seks Di Jual Secara TERBUKA Di Pulau Pinang !! @APterkini @drnovandri


Jelas dan ianya benar-benar berlaku !! Itulah yang boleh MMI katakan apabila terdapat premis perniagaan di Pulau Pinang yang menjual alatan seks secara terbuka di premis mereka.

Apakah Pulau Pinang kini sudah terbuka dan apa sahaja boleh di niagakan secara sesuka hati ?? Mungkin selepas ini penduduk dan masyarakat di Pulau Pinang dapat pula melihat perniagaan chinadoll yang melintuk liuk di sebalik cermin menantikan pelanggan.


Agak hairan kenapa premis tersebut dapat beroperasi seperti biasa , tak ada pemantauan daripada pihak berkuasa ka ?? 


Sedarkah kita bahawa penjualan secara terbuka ini amat membimbangkan khususnya kepada para remaja kita di luar sana.Dalam suasana dan perkembangan mutakhir ini rasanya premis yang cukup mudah untuk di akses oleh sesiapa sahaja itu mampu membawa bencana kepada generasi pelapis negara.


Untuk makluman ampa semua , premis ni terletak di Megamall Prai dan ianya merupakan "shopping complex' so ampa semua sendiri faham lah kalau dah tempat membeli belah tu macam-macam orang ada.

Sebelum ni MMI dah dedahkan tempat ni termasuk dalam senarai tempat-tempat yang di jadikan sebagai "chek point" untuk kegiatan dan pertemuan golongan GAY !! 


Tak pastilah apa lagi yang di tunggu oleh pihak berkuasa , kalau diikutkan pihak berkuasa di Pulau Pinang ni jangan buat main-main , sebelum ni mana-mana gerai milik bumiputera yang buat silap sikit saja PASTI akan di kenakan tindakan.Tapi yang satu ni dah lama dah beroperasi tak kena apa pun !! 

Ada kira-kira ka ???

MMI

3 comments:

  1. Pulau Pinang maju dan modern di bawah PR , ayuh terus maju , saya suka .............. senang nak jolok b******t , tak payah jauh2 ke S**m ..

    ReplyDelete
  2. Puuih... dasar BUTA SEJARAH... Penang dimajukan oleh BN la wooiii... hang tak beranak lagi Penang dah maju... Zaman Minah Kilang...

    ReplyDelete

Labels