Followers

Saturday 9 February 2013

BONGKAR Video Yang Sudah Pasti SEMAKKAN Jentera BN di Pekan Pahang !!


Apa kes pula ni ???? Video apa pula yang sampai tahap semakkan jentera Barisan Nasional di Pekan Pahang ni ?

Dalam keadaan semua pihak kini sudah memperlengkapkan  jentera masing-masing , pembongkaran video ini sudah tentu sedikit sebanyak akan memberikan impak yang agak besar.

Entah apa punya perasan budak-budak mahasewel ni, makan minum pun emak bapak masih tanggung, ada hati nak lawan dengan Perdana Menteri. Satu lawan satu....wah! wah! wah...Ini bukan setakat tidak hormat, tetapi kurang ajar namanya.

Apa yang nak ditunjukkan sangat sebenarnya, nak tunjuk kebebasan dalam demokrasi ataupun nak tunjuk bebal. Cuba semak balik, berapa korang punya GPA dan CGPA dan bandingkan dengan budak-budak Cina satu universiti dengan korang. Tak tau malu.

Tengok hingusnya pun masih meleleh, kencing masih bercabang, dari tadika sampai ke universiti hasil usaha kerajaan Barisan Nasional, ada hati nak berlagak jadi hero, pundek laa...sedor diri sikit la woiii....

Malu aku jadi mak bapak korang...Baca Seterusnya 



Kalau dah nak sangat tu , rasanya kita semua tak payah halang lawan ja ! Lawan betul-betul jangan bercakap saja sebab MMI nak tengok sejauh mana keupayaan segelintir mahasiswa bongkak ni...

Psstt tengah tunggu tarikh PRU13....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels