Followers

Saturday 9 February 2013

HOT Siapa Pelacur Kelas Kambing Di Lembah Pantai ???

Gambar Hiasan
Kesian Nurul Izzah...Kesian sungguh-sungguh!

Manakan tidak, di Lembah Pantai, ofisnya yang berhadapan dengan kuarters pegawai polis di Hill Park atau lebih tepat lagi di Jalan Pantai Murni, terus sunyi sepi dengan sampah dan debu di tangga, tidak bersapu menandakan pejabat tersebut memang tidak wujud walaupun papan tanda dengan muka Nurul Izzah besar terpampang di penjuru bangunan kedai berkenaan.

Dan sememangnya, Nurul Izzah hanya tahu melalak, buat retorik dan catwalk mengalahkan model terkenal di sana sini tetapi hal kebajikan penduduk Lembah Pantai, haram tak pernah diambil tahu.

Dah dekat-dekat nak pilihanraya nih, mulalah Nurul Izzah meroyan. Sama macam bapanya yang BERKOTE BENGKOK tu, Nurul Izzah cuba nak tunjuk kononnya dia bekerja. Kaedah nak tunjuk kononnya dia bekerja adalah DEBAT!

HANYA MANUSIA BENGONG DAN BAHLOL SAHAJA YANG AKAN TERPEDAYA DENGAN DEBAT macam yang dikehendaki sangat-sangat oleh Nurul Izzah. Sedangkan orang yang berfikir dan ada otak pula akan melihat dengan mata kepala dan membuat analisa, prestasi kerja wakil-wakil mereka atau pemimpin yang mencari-cari tanggungjawab seperti Nurul Izzah.

Cuba sebut satu perkara, apa yang telah dibuat oleh Nurul Izzah di Lembah Pantai... satu saja pun cukuplah, tak payah banyak-banyak!

Haram tak ada satu pun.


Kebanyakan kerja membantu penduduk Lembah Pantai telah diambilalih oleh Raja Nong Chik, pemimpin UMNO yang begitu mengambil berat ceruk rantau Lembah Pantai terutama sekali kepada golongan marhein yang sebelum ini cukup terpedaya dengan helah serta temberang Nurul Izzah.

Justeru, Raja Nong Chik menolak pelawaan Nurul Izzah untuk berdebat pada 24 Februari ini setelah Raja Nong Chik menyatakan Nurul Izzah hanya tahu mengkritik tetapi tak pernah menunaikan tanggungjawabnya selaku wakil rakyat Lembah Pantai.

Dah sememangnya betul pun. Nurul Izzah memang tak tahu buat apa-apa. Yang dia sibuk hanyalah di Brickfield, menggoda India-India di situ untuk buat bantahan, tunjuk perasaan, demonstrasi dan merungut dari semasa ke semasa, tetapi apabila India-India di Little India itu mengadukan masalah mereka, Nurul Izzah cepat-cepat menghalakan mereka kepada Raja Nong Chik.

Kalau Raja Nong Chik yang menyelesaikan masalah yang sepatutnya diuruskan oleh wakil rakyat seperti Nurul Izzah, baik Raja Nong Chik sahaja yang jadi wakil rakyat!!!

Itu pun ada hati nak debat. Patutnya ukur baju di badan sendiri lah dulu. Kalau dah tak buat kerja, tak payahlah nak berhelah, menipu dan terus memperdaya. Rakyat sekarang bukannya bodoh lagi. Zaman berdebat dah berlalu puluhan tahun lampau. Sekarang zaman buktikan kepada rakyat, yang awak tu pandai dan mahu buat kerja, bukannya hanya tahu berdebat!!!

Nurul Izzah ni dah macam PELACUR KELAS KAMBING... sibuk mencabar jantan-jantan yang ditemuinya untuk menyetubuhinya, tetapi apabila ditolak kerana tidak menyelerakan dan membacinkan, lantas dikatakan jantan-jantan tersebut tidak bertelur dan tidak ada kejantanan!!! sumber theflyingkick 

MMI kata bapa borek anak rintik..Semacam ja dua beranak ni !

MMI.

2 comments:

  1. nurul izzah adalah spices puaka jenis NATO...No Action Talk Only...ckp tak serupa bikin, kokok berderai derai ekor bergelumbang taik busuk.

    ReplyDelete
  2. aku anak jati PANTAI DALAM! , n0ngcik t0l0ng!

    ReplyDelete

Labels