Followers

Tuesday 20 August 2013

Asal Kritik BODOH , ENOUGH For Nazri !!


Rasanya dah sampai masa untuk ahli UMNO memikirkan semula tentang pak menteri sorang ni kerana misi terbarunya adalah untuk memberikan peluang kepada muka baru untuk memegang jawatan MT.MMI tak nafi ada pemimpin lain yang mungkin lebih lama khidmatnya tetapi sekurang-kurangnya mereka tidak pernah bongkak dan tahu menghormati orang lain.

Nazri Aziz menggelar golongan yang melemparkan kritikan terhadapnya sebagai “bodoh” berikutan pelantikan anaknya sebagai pegawai khas di Padang Rengas. 

Menteri Pelancongan dan Kebudayaan yang terkenal dengan ketegasannya itu berkata beliau telah menjelaskan isu berkenaan kepada pihak atasannya, Datuk Seri Najib Razak. 

“Saya tidak khuatir. Saya akan tentang mereka. Ia tak beri kesan kepada saya,” katanya hari ini. 

Serangan terbaru ke atas Nazri datang dari penulis blog dan kumpulan hak Melayu yang menggelar menteri berkenaan sebagai angkuh kerana mempertahankan keputusan berhubung pelantikan anaknya, Nedim Mohamed Nazri sebagai pegawai khasnya. 

Golongan tersebut turut mencabar Nazri untuk bertanding dalam pemilihan Umno yang akan datang untuk membuktikan popularitinya. 

Nazri telah pun menjelaskan Nedim tidak dibayar kerajaan dan pelantikannya bagi membantu pelaksanaan aktiviti belia di Padang Rengas. 

Selain itu, penulis blog Umno mendakwa, “Nazri sekali lagi berkata perkara tidak masuk akal. Pada mulanya memberitahu anaknya bekerja sukarela namun kemudian menjelaskan membayar sendiri gaji anaknya. 

“Jika gaji dibayar, itu bukan sukarela. Tidak kira siapa yang membayarnya. Sukarela bermakna tiada bayaran,” jelas penulis blog itu. 

Setiausaha Jaringan Melayu Malaysia Hamdan Mohd Salleh meminta menteri itu untuk meletak jawatan dan pergi melancong jika terlalu kaya. 

Nazri berkata golongan seperti ini “tidak berakal”. Penulis blog telah memanipulasi Internet dengan cara yang tidak betul. 

“Saya percaya ada calon yang lebih layak untuk bertanding. Bagaimana parti untuk menjana pemimpin baru jika orang yang sama menerajui MT,” katanya. 

Nazri menjelaskan kewangannya kini berada pada kedudukan “selesa” dan kini masa berkhidmat kepada masyarakat. 

“Saya telah berkhidmat kepada masyarakat sejak 18 tahun lalu sebagai ahli Parlimen maka inilah masa untuk berkhidmat dan tidak terfikir untuk meletak jawatan,” ujarnya.sumber  

Jadi apa yang MMI lihat adalah lebih baik sekiranya beliau turut meletakkan jawatan sebagai menteri dan sebarang jawatan lain untuk turut memberikan laluan kepada muka baru.Lagi pun dah 18 tahun Nazri berkecimpung dalam dunia politik nak tunggu sampai bila ?


Apa dia ? Tak mau ? MMI rasa kita serah pada perwakilan nantilah....

MMI

6 comments:

  1. TUNGGU PRU14....WAHAI MENTERI YANG TERAMAT CERDIK
    BODOH YANG TIDAK BOLEH DI IKUT.......

    SATU BEBANAN KEPAD PM..........

    ReplyDelete
  2. Menteri Mulut Cenonot yang semakin bodoh ni patut sangat diterajang keluar dari kabinet. Bukak saja mulut ada saja komen bodoh yang keluar dari dia. Tak upaya nak tunjuk cerdik dah kalau setakat nak spin, nak cover kerja bodoh yang dia sendiri buat.

    Komen bodoh Nazri yang terkini ialah mempertikai titah Sultan Johor yang merupakan Ketua Agama. Dia ingat pelancongan lebih besar ke?

    Wajib sangat Najib buang Menteri Pelancongan dan Kebudayaan yang semakin membodohkan diri sendiri ni sebelum berjangkit dekat orang lain. Tak payah disimpan makhluk yang memalukan UMNO, Melayu dan Malaysia ni. Jangan biar dia (dan juga anaknya) rosakkan budaya Melayu dan Malaysia. Rakyat pun dah tak hormat menteri yang mulut cabul ni.

    ReplyDelete
  3. DIA MEMANG TEGAS TAPI JUGA ANGKUH.

    ReplyDelete
  4. Pandai sangatlah sampai kata orang bodoh dan tidak berakal,kalau tak boleh terima kritikan jangan jadi Menteri jadi Samseng atau Gangster, memang orang tahu perangai mereka macam mana. Masuk DAP lah atau MCA.

    ReplyDelete
  5. BLOGER YANG MEMANAG BODOH.KAN NAZRI TU MELAYU MODEN...SANGGUP KONGSI APA SAJER HAK MELAYU.TUN MAHATHIR CKP HAK MELAYU YANG ADA DALAM PERLEMBAGAAN PUN DI TUDUH BAPAK RASIS.NAZRI NI ORGMELAYU PALING KAYA DENGAN ADAT,KAYA DUIT,,KAYA SEGALA..MENTERI PALING CERDIK DI MALAYSIA..DIA PUN HEBAT DALAM MENDIDIK ANAK DIA MENGIKUT ISLAM...BLOGGER ADA BERANI DIDIK ANAK MACAM NAZRI DIDIK....HEHEHEHEHEH

    ReplyDelete
  6. TERUS TERANG AKU CKP...SEJAK DIA KATA KAT TUN BAPAK RASIS AKU MEMANG TAK SUKA DIA NI....DAH TAU DIA NI AKAN JADI PENGKIANAT MELAYU...NYAHKAN ORG2 MCM NI DARI UMNO....

    ReplyDelete

Labels