Followers

Wednesday 21 August 2013

Lelaki HINA Sultan KANTOI Beb , TANGKAP JA !!


Semalam MMI ada mendedahkan satu rakaman video tentang seorang mamat yang mengaku Ustaz bernama Wan Ji ni yang bukan main siap bagi penerangan tentang game plan untuk menghapuskan Sultan.Malah beliau juga turut menyatakan antara agendanya menjadikan Malaysia sebagai sebuah republik.Baca Sini 

Kecoh seketika dunia maya apabila berita tentang keceluparan mamat ini tersebar sehinggakan ada pihak yang sudah pun menyatakan pendirian untuk membuat laporan polis terhadap beliau.

Mungkin kerana tidak senang duduk agaknya maka si mamat celupaq ni membuat penafian dengan menyatakan apa yang berlaku sebenarnya hanyalah antara kenyataan yang di jadikan contoh dalam pembentangan atau penerangannya tentang 'fiqh tawaqqu'.

Hahaha macam yang MMI agak puak macai ni mesti akan cuba untuk cover line punya tapi ampa semua jangan risau mamat ni sebenarnya dak terkantoi pun.

Apa yang kantoinya haaa Baca Sini 

Satu perkara yang harus di berikan perhatian adalah mengaitkan Sultan dengan syaitan dan babi malah menyelitkan unsur-unsur politik seperti menjadikan Malaysia negara republik jelas sekali bukanlah satu contoh yang seharusnya di gunapakai.

Banyak lagi perkara dan contoh lain yang boleh digunakan , soalnya mengapa memilih sedemikian jika bukan mempunyai niat tertentu.Malah dalam beberapa keadaan ianya adalah tindakan menghina.

Sory bro lu dah kantoi .. Kepada pihak berkuasa tangkap saja malaun ni !!

MMI

1 comment:

  1. Wan Ji ni tak sedar dek untung, tak pernah keluar dari Malaysia agaknya, cuba duduk di Thailand, Vietnam, Laos, Myanmar, Singapura atau lain lain tempat dulu.

    Sentiasalah bersyukur dengan nikmat yang dirasai sekarang. Wan Ji

    ReplyDelete

Labels