Followers

Thursday 9 April 2015

SAKSIKAN YAB PM NAJIB Di TV3 Jam 10 Malam Ini !!


Sama-sama kita saksikan secara langsung sebentar sahaja lagi , YAB Perdana Menteri , Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak akan menjawab persoalan dan kritikan yang dilontarkan kepadanya selama ini dalam rancangan SOAL JAWAB jam 10 malam ini di saluran TV3.

Tinggal lebih kurang 6 minit sebelum siaran tersebut berlangsung , kepada semua rasanya amat wajar untuk kita sama-sama saksikan.

MMI

3 comments:

  1. Apa dato najib ni..mmg la.dato x terlibat dlm kes altantuya..jgn gabra la.tp yg bagi arahan tu sbnrnya ?????? Dato sri cuma jwp biar sirul dan azilah jwp.1mdb biar audit dan sprm siasat dan saya akan arahkan mereka siasat Jh Low sekali.Dan saya x kenal Jh low secara dekat.Tp isteri saya yg kenal.Saya x akan pengaruhi Pac dan ketua audit.

    ReplyDelete
  2. So proud of DS Najib! That's telling them dear PM!

    ReplyDelete
  3. Belum sampai masa kecederaan Bloger Pro Mahathir dah tibai..

    Bloger Pro Mahathir suka berpolitik di kedai kopi kerana itulah Audit negara dipanggil Audit Najib.SPRM dipanggil Gengster Najib manakala PAC sudah kena sihir atau rasuah la.


    Isu 1mdb dan altantuya yg sering diperjuangkan oleh bloger pro TDM mesti melalui proses cakap cakap kosong tanpa dibawah agensi.Kenapa ya?

    Umum mengetahui Pembangkang paling tidak suka memberi bukti.Sebagai contoh Isu altantuya yg sering digunakan sebagai isu besar PAKATAN TIDAK pernah dibawa ke mahkamah.Tiada perjumpaan dengan Peguam negara.Tiada perbincangan dengan Ketua polis negara.Tiada demo didepan mahkamah.Soalnya kenapa?

    Permainan game politik longkang paling disukai golongan yang suka membuang masa.Didalam sebuah kerajaan berdaulat institusi yg ditubuhkan diberi amanah utk menyelesaikan masalah.

    Contohmya Isu Altantuya tentulah berkait rapat dengan Peguam Negara Polis dan mahkamah.Kenapa blogger pro TDM tidak memahami institusi ini? Jawapanya politik cakap cakap kosong persepsi dan suka maki hamun.

    Isu 1MDB sering dikaitkan dengan bahaya ekonomi kepada negara.Dikatakan bahawa bahaya besar sedang melanda Malaysia sedangkan hakikatnya mereka sekali lagi bermain politik longkang .

    Disebabkan UMNO dan BN tidak mengusai 2/3 parlimen maka sudah tentulah isu ini menjadi kesukaan golongan PAKATAN yg sudah menjadi zikir pagi dan petang.

    Golongan bloger pro TDM akan berbangga kerana merasakan isu ini denyutan rakyat sedangkan hakikatnya isu ini adalah isu PAKATAN. Ini lah masalahnya blogger pro TDM yg merasakan sayangkan parti TETAPI pada hakikatnya setiapkali Pilihanraya mereka akan tidur dengan nyenyak dan berdoa agar UMNO kalah...benar tak? Ya benar kalau tidak percaya tunggu PRK akan datang...Comfirm tido dan hanya bangkit bila Najib buat kesilapan.

    ReplyDelete

Labels