Followers

Thursday 30 January 2014

Mat Sabu Mula MENJILAT !!


Sapa yang tak kenal dengan Mat Sabun ni , semua perkara akan di sokongnya selagi mana ianya berkisar dalam kumpulan pembangkang lebih-lebih lagi Guan Eng.

Jangan ada sesiapa berani mempertikaikan kerana sudah pasti si Sabun ni akan pertahankan bermatian-matian walaupun beliau perlu makan babi.Bukan MMI kata tapi Sabun pernah kata dia tak akan sesekali makan ayam dengan Najib tai lebih rela makan babi dengan Guan Eng.

Sampai hari ni MMI tertunggu-tunggu bila agaknya si sabun ni nak melantak babi yang dia kata tu !!!

Dalam masa yang sama rentetan daripada perletakan jawatan ADUN Kajang dan kerusi tersebut bakal di isi oleh Anwar Ibrahim maka Mat Sabun di lihat mula menjalankan gerakan MENJILATnya dengan mula menyeru sakai-sakai dalam PAS yang masih bermimpi supaya memberikan sokongan penuh kepada Anwar Ibrahim.

Beliau di lihjat mula menggesa ahli parti PAS itu supaya merapatkan barisan dan memberikan sokongan penuh kepada calon Pakatan Rakyat yang akan bertanding dalam pilihan raya kecil DUN Kajang nanti.

Mohamad yang juga mesra dengan nama Mat Sabu membuat gesaan itu ketika ada suara-suara dalam PAS yang mempertikaikan kewajaran ADUN Kajang daripada Parti Keadilan Rakyat, Lee Chin Cheh letak jawatan dengan alasan "demi kepentingan politik".

Beliau menegaskan Pemuda PAS tidak akan memulaukan kempen pilihan raya kecil Kajang biarpun Pemuda PAS Selangor mengancam akan berbuat demikian.

"Itu pandangan peribadi mereka," katanya kepada wartawan dalam satu sidang media bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim di ibu pejabat PKR pada Rabu.

Mat Sabu menambah pandangan peribadi ahli PAS tidak mencerminkan pendirian rasmi parti.Seterusnya 

Pandangan Peribadi lagi ??

Bila pun dok peribadi situlah , yang bawah dah jelas nak menolak tapi yang atas tu dok sibuk menjilat sebab apa ? Ada masyuk beb ...

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels