Followers

Tuesday 9 March 2021

Apa Jadi Bila UMNO Bangkit ?

 

Sejak BN ditumbangkan oleh rakyat dalam PRU14 yang lalu, banyak pihak kononnya merasa puas sebab sebuah kerajaan yang begitu lama mentadbir negara dan begitu banyak merompak hasil negara berjaya dinyahkan dari terus berkuasa.

Begitulah antara rasa yang dihamburkan tatkala keputusan PRU14 diumumkan. 

Makanya MMI mengambil keputusan untuk berhenti menulis seketika dan memberikan tumpuan kepada gerak kerja lapangan kerana segala bantuan secara terus perlu segera disalurkan kepada UMNO.

Ini penting kerana UMNO perlu dipulihkan dan sudah semestinya dari segi moral rata-rata ahli UMNO 'down' akibat daripada keputusan PRU14.

Usaha UMNO untuk kembali pulih nampaknya berhasil, bangkit sedikit demi sedikit daripada rebah memberikan sejuta pengalaman baharu kepada parti keramat UMNO. Di saat UMNO rebah, pemilihan UMNO telah diadakan sekaligus menepis semua tuduhan oleh parti PPBM khususnya oleh Tun Mahathir pada ketika itu kononnya PPBM bakal menggantikan UMNO dalam soal perjuangan untuk membela nasib Agama, Bangsa dan Negara.

Pemilihan UMNO berlaku di seluruh negara dan lebih menarik lagi pemilihan pada ketika itu begitu meriah sampaikan ada jawatan yang ditandingi lebih dari 100 orang. Ini membuktikan bahawa walaupun dalam keadaan yang begitu terhimpit UMNO masih lagi punya sokongan dari akar umbi. 

Malah pemimpin yang menawarkan diri pada ketika itu sedar dan faham bahawa segala kelebihan sebelum itu hampir tidak ada dan mereka perlu benar-benar memimpin atas dasar parti dan keupayaan diri.

Semua itu berlaku dan UMNO mula mengorak langkah menjadi parti yang benar-benar berjiwa rakyat, kehadiran wakil UMNO dan BN di Dewan Rakyat misalnya sebagai pembangkang benar-benar memberikan impak yang amat berkesan sehingga pihak kerajaan tidak senang duduk.

Kemudiannya rakyat Malaysia dihidangkan dengan satu peristiwa yang pasti tidak akan kita lupakan "Langkah Hilton" saat di mana bermulanya pembentukan kerajaan Perikatan Nasional dan langkah yang memperlihatkan betapa rakus dan cemasnya Tun Mahathir sehingga akhirnya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri seterusnya terbubarnya kerajaan Pakaran Harapan.

Pelbagai spekulasi timbul yang itu dan yang ini sehingga rakyat di rumah masing-masing resah, apakah yang bakal berlaku ? 

Perlu MMI ingatkan bahawa disinilah keikhlasan UMNO terbukti walaupun ada pihak yang menyatakan UMNO gila kuasa dan sebagainya. UMNO yang memiliki kerusi terbanyak dalam Dewan Rakyat dengan ikhlas menerima saranan serta bersetuju dengan YB Tuan Guru Hadi Awang daripada PAS untuk melantik Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri.

Satu persetujuan yang jelas tidak menyebelahi pihak yang punya jumlah kerusi terbanyak tetapi direalisasikan atas dasar ikhlas untuk memastikan kesejahteraan rakyat dan negara.

Namun kerajaan Perikatan Nasional yang dikemudi oleh Muhyiddin jelas tidak seikhlas UMNO dalam menguruskan pentadbiran.

Terdapat perkara-perkara tertentu contohnya peruntukan kepada Ahli Parlimen seperti DS Zahid, DS Najib dan yang lain-lain tidak sama seperti mana yang diperolehi oleh Ahli Parlimen yang lain ?

Soalnya kenapa keadaan begitu berlaku ? Bukankah kerajaan yang tertubuh itu berlandaskan kepada prinsip ikhlas dan percaya ?

Di mana kesetiaan sebagai rakan gandingan ?

Malah yang lebih diapi-apikan oleh pemimpin-pemimpin PPBM adalah mengajak orang-orang UMNO untuk masuk menjadi ahli PPBM !

Tidak cukup dengan itu PAS pula kemudiannya menyertai gabungan politik di bawah Perikatan Nasional walaupun pada ketika itu sudah termeterai perjanjian Muafakat Nasional !

Apakah UMNO mengganas ? mengamuk ?

Tidak ! UMNO menerima keadaan ini dalam suasana yang berhati-hati tanpa sebarang kenyataan memperlekehkan mana-mana pemimpin dalam kerajaan Perikatan Nasional manakala tindakan PAS pula UMNO tidak pernah sampai ke tahap menghentikan sokongan serta rasa hormat kepada Muafakat Nasional.

Dalam hal ini pun masih ada suara yang mengutuk dan menyerang UMNO termasuk Presiden parti .. Soalnya di mana salah UMNO ? 

Berpegang kepada prinsip untuk berjiwa besar dengan meneruskan sokongan kepada kerajaan Perikatan Nasional dan Mufakat Nasional pun masih lagi dianggap sebagai satu penderhakaan ?

Disinilah sebenarnya kesilapan PPBM dan PAS .. Sorry to say sikap bongkak dan sombong para pemimpin PPBM akhirnya dihidu oleh akar umbi, kamu telah memperlihatkan sikap angkuh itu kepada akar umbi kami maka tempoh masa yang akar umbi berikan akhirnya sampai ke tahap penamat.

Maka akar umbi UMNO bersuara melalui saluran yang sah lagi demokratik iaitu usul di setiap bahagian-bahagian UMNO yang bersidang.

Perlu MMI ingatkan UMNO tidak mengamuk di jalan raya dan UMNO tidak menghuru-harakan negara sebaliknya kami bersuara di saluran parti kami agar pimpinan tertinggi sedar dan tahu bahawa akar umbi tidak lagi boleh menerima sikap pemimpin PPBM yang begitu bongkak dan sombong itu.

Kerana itu akhirnya UMNO memutuskan kerjasama bersama PPBM hanya sehingga PRU15 !

Apa yang telah UMNO lakukan adalah melakukan perubahan diperingkat tertinggi agar tidak ada lagi kalangan mereka yang mengaku UMNO tetapi semangat juang dan jiwa perjuangannya mula longgar kerana asyik dengan kuasa.

Doktrin Mahathir yang sentiasa mengulangi kononnya Melayu perlu bersatu meresap diminda segelintir rakan-rakan UMNO sehingga ada yang lupa bahawa mereka adalah ahli UMNO.

Ada yang lupa bahawa UMNO adalah parti milik orang Melayu !

Kekuatan UMNO adalah kekuatan orang Melayu ! 

Kerana itu kini kita dapat melihat serangan demi serangan terhadap Presiden UMNO .. Satu-satunya Presiden yang memikul tanggungjawab pada ketika parti tidak punya apa-apa mahu dilucutkan dengan pelbagai tuduhan.

Manusia jenis apakah ni ? Ahli UMNO jenis mana ni ?

Kerana itu UMNO bingkas bangkit dan kebangkitan kali ini disertai dengan ketegasan serta perancangan yang terbaik bagi menghadapi situasi yang pelbagai.

Tidak ada lagi kompromi, denyut nadi akar umbi menjadi inspirasi malah keputusan pucuk pimpinan tertinggi mengambil kira suara akar umbi.

Ini adalah satu kebangkitan bersama, tidak ada lagi tindakan yang hanya dicetuskan oleh pemikiran dan perancangan pucuk pimpinan tertinggi tetapi ia digabungkan secara berprinsip agar parti keramat UMNO kembali bangkit.

UMNO sedang bangkit dan kebangkitan ini telah menyebabkan ada pihak yang mula memujuk seolah-olah mereka begitu maksum sebelum ini, seolah-olah mereka buta dan pekak sebelum ini tak pernah nampak dan dengar serangan serta tuduhan serta ketidakikhlasan mereka terhadap UMNO.












Pujuklah atau katalah apa sahaja apabila UMNO mula bersuara dan tindakan mula digerakkan maka prinsip akan menjadi keutamaan.

Perjuangan akan diteruskan .. 

UMNO akan terus diperkasakan dan BN akan diperkuatkan, inilah wadah perjuangan yang UMNO dan BN mahu pastikan seluruh ahli-ahlinya lakukan hari ini.

Pandangan MMI mudah .. daripada mengharap pihak yang kita dah nampak 'leaking' dari keikhlasan dan kita sendiri tak tahu sejauh mana prinsip kerjasama mereka adalah lebih baik UMNO dan BN fokus kepada pemerkasaan parti.

Perkuatkan dan buat persediaan di semua peringkat sebagai langkah bagi kesiapsediaan menghadapi apa jua yang bakal berlaku selepas ini adalah satu keputusan yang amat tepat.

Kepada yang nak terjun gaung silakan ...

Kepada yang melompat jadi amfibia silakan ...

Kepada yang nak kuasa dan jawatan sila, tapi jangan sampai jadi BARUA !

UMNO tak perlukan orang macam kamu sebab kami punya barisan pemimpin pelapis yang jauh lebih berintegriti daripada kamu ! 

MMI

23 comments:

  1. Selamat siang untuk seluruh WNI dan juga seluruh ASIA, nama saya Bu Nurliana Novi, mohon, saya ingin membagikan testimoni hidup saya di sini pada platform ini untuk semua WNI dan seluruh asia agar berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah benar-benar telah mendukung saya melalui ibu. Ibu Elina yang baik hati

    Setelah beberapa periode mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak terus-menerus, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15.000.000 dengan pemberi pinjaman yang berbeda.

    Saking nekadnya mendapatkan pinjaman, maka saya berdiskusi dengan teman saya yang kemudian mengenalkan saya kepada Bu Elina yang merupakan pemilik perusahaan pemberi pinjaman global, maka teman saya tersebut meminta saya untuk melamar ke Bu Elina, maka saya pun memberanikan diri. dan menghubungi Nyonya Elina.

    Saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp500.000.000 dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua pengaturan dilakukan pada transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan dan jaminan untuk pinjaman transfer Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi Mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa rekening saya dikreditkan dengan jumlah Rp500.000.000. Saya sangat senang bahwa ALLAH akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang telah memberikan saya keinginan hati saya.

    Mereka juga memiliki tim ahli yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan bagaimana menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Semoga ALLAH memberkati Bunda Elina yang telah membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapapun yang berminat untuk mendapatkan pinjaman agar dapat menghubungi Ibu Elina melalui email: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman anda
    Ada perusahaan palsu online lainnya yang menggunakan kesaksian saya untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, ketika Anda menghubungi kemudian meminta mereka untuk bukti pembayaran ke ibu`` tolong hati-hati orang-orang ini oke

    Akhir kata saya ucapkan terima kasih kepada kalian semua yang telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa semoga Tuhan melakukan kehendak-Nya dalam hidup kalian. Satu lagi nama saya mrs nurliana novi, kalian dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut. melalui email saya: nurliananovi96@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Selamat siang untuk seluruh WNI dan juga seluruh ASIA, nama saya Bu Nurliana Novi, mohon, saya ingin membagikan testimoni hidup saya di sini pada platform ini untuk semua WNI dan seluruh asia agar berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah benar-benar telah mendukung saya melalui ibu. Ibu Elina yang baik hati

    Setelah beberapa periode mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak terus-menerus, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15.000.000 dengan pemberi pinjaman yang berbeda.

    Saking nekadnya mendapatkan pinjaman, maka saya berdiskusi dengan teman saya yang kemudian mengenalkan saya kepada Bu Elina yang merupakan pemilik perusahaan pemberi pinjaman global, maka teman saya tersebut meminta saya untuk melamar ke Bu Elina, maka saya pun memberanikan diri. dan menghubungi Nyonya Elina.

    Saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp500.000.000 dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua pengaturan dilakukan pada transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan dan jaminan untuk pinjaman transfer Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi Mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa rekening saya dikreditkan dengan jumlah Rp500.000.000. Saya sangat senang bahwa ALLAH akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang telah memberikan saya keinginan hati saya.

    Mereka juga memiliki tim ahli yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan bagaimana menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Semoga ALLAH memberkati Bunda Elina yang telah membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapapun yang berminat untuk mendapatkan pinjaman agar dapat menghubungi Ibu Elina melalui email: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman anda
    Ada perusahaan palsu online lainnya yang menggunakan kesaksian saya untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, ketika Anda menghubungi kemudian meminta mereka untuk bukti pembayaran ke ibu`` tolong hati-hati orang-orang ini oke

    Akhir kata saya ucapkan terima kasih kepada kalian semua yang telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa semoga Tuhan melakukan kehendak-Nya dalam hidup kalian. Satu lagi nama saya mrs nurliana novi, kalian dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut. melalui email saya: nurliananovi96@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Halo semuanya

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu Anda semua yang sebenarnya, semua orang yang Anda lihat posting mereka di blog dan situs web ini adalah pencuri (PENCURI), saya telah menjadi korban cerita mereka dan mereka telah menghancurkan hidupku.
    Saya di sini bukan untuk bercerita tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak uang karena mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu Anda PERUSAHAAN PINJAMAN yang benar dan satu-satunya yang dikirim ALLAH untuk mengubah hidup saya, mereka SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL, mereka adalah satu-satunya perusahaan pinjaman asli yang diakui dan didanai oleh BANK DUNIA.

    Mereka adalah satu-satunya perusahaan pinjaman asli, mereka memiliki syarat dan ketentuan pinjaman yang cukup besar, untuk memahkotai semua pinjaman mereka terjangkau dan cepat dicairkan tidak seperti perusahaan palsu lain yang Anda lihat di sini secara online yang akan mengambil uang Anda tanpa mencairkan pinjaman Anda,
    Tolong jangan tertipu oleh penguji yang memiliki nomor indonesia dan whatsapp, mereka semua scammer, bagaimana bisa perusahaan perseorangan memberikan pinjaman ?, itu pertanyaan pertamamu orang-orangku.

    Rekan-rekan saya di Asia, saya mohon Anda untuk mendengarkan saya karena saya bersumpah kepada Anda dalam nama Allah, bahwa saya mengatakan kepada Anda semua yang sebenarnya, PINJAMAN HIBAH SEMUA GLOBAL, perusahaan adalah satu-satunya perusahaan yang dapat diandalkan dan mereka akan memastikan Anda menerima pinjaman Anda setelah Anda menyelesaikan proses pinjaman sesuai kebutuhan.
    Mengapa Anda tidak berada di antara kabar baik ini dengan menghubungi mereka segera jika Anda SANGAT TERTARIK untuk meninggalkan perjuangan finansial Anda dan untuk meningkatkan taraf hidup Anda, berikut adalah EMAIL mereka allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di email saya fradesyriritia12@gmail.com untuk informasi lebih lanjut, saya akan senang mendengar Anda berbagi cerita kebahagiaan Anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL karena telah memberikan saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com. Whatsapp Perusahaan: +1 (301) 971-4445 Email Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete
  4. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
    INI CERITAKU

    Saya MURNI SANTI, Seorang wanita, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya adalah REAL ESTATE MANAGER dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan akhir-akhir ini, tidak ada yang mau meminjam kami uang untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dibangun beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan peminjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit itu, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan dengan SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan memang menghubungi perusahaan, petugas bagian pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya untuk tidak khawatir perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua yang bisa saya berikan kepada mereka persyaratan yang merupakan beberapa informasi pribadi, yang saya lakukan.

    Saya menjalani semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengonfirmasi bahwa saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang sangat mengejutkan saya adalah pinjaman masuk ke akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI KU
    NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com. Perusahaan
    Whatsapp: +1(301)971-4445
    Nama Saya: MURNI SANTI
    Email Saya: murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  5. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
    INI CERITAKU

    Saya MURNI SANTI, Seorang wanita, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya adalah REAL ESTATE MANAGER dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan akhir-akhir ini, tidak ada yang mau meminjam kami uang untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dibangun beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan peminjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit itu, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan dengan SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan memang menghubungi perusahaan, petugas bagian pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya untuk tidak khawatir perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua yang bisa saya berikan kepada mereka persyaratan yang merupakan beberapa informasi pribadi, yang saya lakukan.

    Saya menjalani semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengonfirmasi bahwa saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang sangat mengejutkan saya adalah pinjaman masuk ke akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI KU
    NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Perusahaan: +1(301)971-4445
    Nama Saya: MURNI SANTI
    Email Saya: murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  6. hi

    We work with top quality printers from some top Central Banks to print and sell perfect Grade AA counterfeit banknotes of over 20 currencies. Our money is perfectly reproduced with all security features available and I assure you everything is safe and legit, unrecognizable to the human eye and touch. Offering a bank note which is 80% cotton. We are using methods that practically replicate the real thing. All notes have been approved, and can pass all tests.   EURO,DOLLARS,POUNDS

    Contact US

    WhatsApp (Telefon) …………. +380 66 62736 74
    SKYPE …………. Money.Express28

    counterfeitmoney414@gmail.com

    Wickr Me : readydocs702
    https://exdocumentation.net/
    https://exdocumentation.net/product/buying-high-quality-counterfeit-money-online/

    Express Documentation Team is legit: Buy Counterfeit Money,Passports & Documents That work . readydocuments702@gmail.com

    https://exdocumentation.over-blog.com/2021/02/buy-counterfeit-money-passports-driving-livers-that-work.telegram-readydocs702.html

    Express Documentation Team https://exdocumentation.net is legit , they will change your life in seconds . contact them now if you are privileged to see this message . EX Documentation Team was created for the purpose of helping anyone with Identification documents such as passports, ID cards, Driving licenses and all other certificates including .Also fake dollar bills , pounds with euro bills that look %100 real . Bank transfers are now available to any country . purchase counterfeit bills that looks 100% real . w.h.a.t.s.a.p.p # +380 66 62736 74
    readydocuments702(at)gmail(dot)com
    we are able to produce the following items;
    REGISTERED AND UNREGISTERED BRITISH PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED CANADIAN PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED FRENCH PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED AMERICAN PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED RUSSSIAN PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED JAPANESE PASSPORT.
    REGISTERED AND UNREGISTERED CHINESSE PASSPORT.
    Buy Passport, Buy Registered and Unregistered United Kingdom Passports,
    Buy Registered and Unregistered
    Brazilian (Brazil) Passports,

    ReplyDelete
  7. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
    INI CERITAKU

    Saya MURNI SANTI, Seorang wanita, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya adalah REAL ESTATE MANAGER dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan akhir-akhir ini, tidak ada yang mau meminjam kami uang untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dibangun beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan peminjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit itu, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan dengan SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan memang menghubungi perusahaan, petugas bagian pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya untuk tidak khawatir perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua yang bisa saya berikan kepada mereka persyaratan yang merupakan beberapa informasi pribadi, yang saya lakukan.

    Saya menjalani semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengonfirmasi bahwa saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang sangat mengejutkan saya adalah pinjaman masuk ke akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI KU
    NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Perusahaan: +1(301)971-4445
    Nama Saya: MURNI SANTI
    Email Saya: murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete

  8. Are you based in Canada and have financial problems due to the outbreak
    of coronavirus? www.bestqualitynotes.com is here to provide you with a
    financial solution.
    Here is Where to buy undetected Canadian dollars. Our fake Canadian
    dollars
    are %100 undetectable and you can use it in your daily activities without a
    problem.
    We have Canadian dollars counterfeit for sale at the best rates ever.
    Contact Us for prompt response
    Whatsapp No: +1 (216) 584-6158
    Email: bestqualitynotes @ gmail.com
    Website : www.bestqualitynotes.com
    Weblink : https://www.bestqualitynotes.com
    Page link:
    https://www.bestqualitynotes.com/where-to-buy-undetected-canadian-dollars/

    ReplyDelete
  9. Halo semuanya, nama saya Indrias Priastuti seorang wanita dari indonesia, dan saya bekerja dengan negara berkembang biak, dan kami telah mendengar dan juga dari perusahaan pinjaman, saya ingin segera menggunakan media ini untuk seluruh indonesia untuk mencari pinjaman internet Sangat hati-hati - Berhati-hatilah agar tidak jatuh ke tangan scammers dan penipu, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa dalam upaya asli dan nyata,

    Saya ingin memberikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membimbing saya ke pemberi pinjaman nyata dan dana pinjaman nyata telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Anugerah, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditur kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk biaya pendaftaran . . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapatkan pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditur kredit asli online yang tidak akan menambah rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya yang baru saja mendapatkannya. Pinjaman online, kami meresmikan kami tentang masalah ini dan dia menceritakan kisah seorang wanita bernama Mrs ELINA JOHNSON yang merupakan CEO ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN.

    Maka saya dan suami mengajukan aplikasi untuk jumlah pinjaman (Rp 1.000.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak menjaga usia saya, karena saya mengatakan apa yang saya ingin membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tidak ada stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari sehari setelah sertifikat yang saya setorkan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan cepat sekarang atau email di elinajohnson22@gmail.com

    Tidak hanya sampai di situ, sang ibu memastikan tim ahlinya membantu Anda dalam berinvestasi sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Dia adalah wanita yang sangat baik dan dia tidak tahu saya melakukan ini. Saya berdoa semoga ALLAH memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di indriaspriastuti2@gmail.com nice day info lebih lanjut..

    ReplyDelete
  10. Dear everyone,
    Careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
    Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  11. 公告社会人士,
    主席MCA GOMBAK叶金福住Taman Desa Jaya,吉隆坡甲洞是一个佛教信仰叛徒。
    1)他用权力暴力试图打僧侣 SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
    2)他用 权力叫警察和外人到来佛教神圣的地方,试图抓佛教僧侣。僧侣做错了什么?
    3)他用权力吃佛教协会的金钱。
    4)他用权力骗妇女的钱和破坏别人的家庭
    5)他是一个邪恶和说谎的人
    Memberitahu kepada orang ramai,
    Ketua MCA Gombak YIP KUM FOOK yang bertinggal di Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur ialah seorang pengkhianat Buddha.
    1) Dia guna kuasanya upah kumpulan ganas cuba menukul Sami Buddha SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KL.
    2) Dia guna kuasanya suruh polis dan orang luar pijat tanah suci Kuil, cuba menangkap Sami Buddha tanpa kesalahan.
    3) Dia guna kuasanya makan wang persatuan Buddha.
    4) Dia guna kuasanya tipu wang perempuan dan merosakan keluarga orang lain
    5) Dia benar-benar orang jahat dan penipu
    Inform the public,
    Head of MCA Gombak YIP KUM FOOK stay at Taman Desa Jaya, Kepong Kuala Lumpur is a traitor Buddha.
    1) He used his powers wage violent of groups tried hammer Buddhist Monk at SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR
    2) He used his powers to order police and outsider to step the Holy place, try to catch the Buddhist monks without wrongdoing.
    3) He used his powers to corruption money of Buddhist associations.
    4) He used his powers to cheated women's money and broken people family
    5) He's totally evil and lying
    By MCA RAWANG

    ReplyDelete
  12. Dear everyone,
    Be careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people's wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)'s money.
    Recently, many people know in what he"yip" did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website "YIP KUM FOOK"
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  13. We work with top quality printers from some top Central Banks to print and sell perfect Grade AA counterfeit banknotes of over 20 currencies. Our money is perfectly reproduced with all security features available and I assure you everything is safe and legit, unrecognizable to the human eye and touch. Offering a bank note which is 80% cotton. We are using methods that practically replicate the real thing. All notes have been approved, and can pass all tests. EURO,DOLLARS,POUNDS

    Contact US

    https://bestcounterfeits.com/counterfeit-money/

    https://bestcounterfeits.com/product-category/counterfeit-money/united-states-dollars/

    https://bestcounterfeits.com/product-category/counterfeit-money/australian-dollars/

    https://bestcounterfeits.com/product-category/counterfeit-money/british-pounds/

    http://bestcounterfeits.com/

    ReplyDelete
  14. Kepada seluruh Malaysian yang dihormati;
    Bahawa Chairman Gombak MCA (Malaysia Chinese Association, YIP KUM FOOK menguna kuasa politiknya menipu wang kami di Taman Daya, Kepong(memohon gerai), merosakkan keluarga orang lain, import wanita dari China(dangin hidup)………….

    Sekira tuan-tuan dan puan-puan tidak percayai atas kejahatannya bolih bertanya orang tempatan di Taman Daya, kepong.

    Chairman MCA Gombak (Malaysia Chinese Association), YIP KUM FOOK “U” buat Dosa “U” tetap akan menimpa kesusahan tidak lama lagi. TUHAN ADA MATA.

    Respected throughout the Malaysian;
    That the Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK used political power cheated our money at Taman Daya, Kepong (applying stalls), hurt people’s family, imports women from China (living meat) .............

    If ladies and gentlemen do not trust the evil, can ask local people at Taman Daya, kepong.

    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association), YIP KUM FOOK "U" created of sin "U" will override trouble Unallocated fixed soon. GOD HAS EYES.

    整个马来西亚的尊重;
    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK(叶金福用政治权力,在Taman Daya,甲洞(申请摊位)骗我们的钱,伤害别人的家庭,从中国进口妇女 买卖色情业务...... ....

    如果女士们,先生们,不相信他的邪恶,可以问当地的人。

    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK (叶金福),叶金福 “您” 将面对因果报应。老天有眼。

    主办单位: MCA Selayang..

    ReplyDelete
  15. Buy USA Dollars | British Banknotes -100% Undetectable Super notes
    They say money can’t buy happiness. Usually, it’s a favorite expression of those who lack funds. Let’s face it, almost every sphere of our life requires some investments. Without a sufficient amount of money, you won’t be able to afford utilities, (bluestatescurrencyexchange@gmail.com) proper healthcare, education, nutritious food, leisure activities, fancy clothes, and the list goes on. Being financially independent means that you can be absolutely free from all burdens of life. Whether you’re going to visit top travel destinations or enjoy some new experiences, money is a must. In layman’s terms, if you are a rich one, you have every door open to you. Buy USA dollars USD for Sale: If you want to buy 100% Undetectable US dollars, high-quality British banknotes & super notes then call us now. +1(937) 709 3788 [http://www.bluestatescurrencyexchange.com/2021/09/03/undetectable-fake-ounterfeit-money/]

    ReplyDelete
  16. Genuinenotes is a Discrete counterfeit banknotes solution. As per your need you can raise a request for undetectable counterfeit super banknotes on the website. We are premium quality production house for authentic Banknotes printing solution. Our work ranges from the generating of substrates and security features, through currency printing. Our high-tech solutions ensure the best quality fake money in the world. Check out our recent collection for various currencies for sale.

    ReplyDelete
  17. JKQ22are the best online casino gambling portal comprised of dedicated and responsible group of people focused to deliver the best and most accurate information about the online casino industry in general with the best customer service. provides variety of attractive and easy to win promotion such as 100% Welcome Bonus, Daily Deposit Bonus, Live Casino Cash Rebate, Slot Rebate, Sports Cash Rebate and even Birthday Bonanza on your birthday! Besides, also provides their own JQK Poker LC Gaming bonus, 918Kiss & Mega888 Cash Rebate bonus as well. Almost every month or every big event such as Chinese New Year, Songkran, Christmas, we will also provide special promotions! This is part of the reason JQK22 review is one of the tops in Malaysia.

    ReplyDelete
  18. Dear brother and sister,

    I am Myanmar who working in Malaysia more than 10 years and I would like to explain about SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. Therefore, recently I stayed at SASANARAKKHA BUDDHIST SANCTUARY (SBS), Taiping, Perak. I am very close with Ven. U Nandiya Maha Thero.

    My monk Ven. U Nandiya is very good heart and compassion to everyone in the world, also I heard when he stayed at Kuala Lumpur Buddhist Temple, he lends donation money to President of Temple (DATUK YIP KUM FOOK, MCA Gombak) with amount RM20,000.00 only and he said that money belong to Myanmar society in Malaysia.

    On the other hand, my monk said, also many things happened when he stayed there because committees always disturbing, I am very sadly about that matter, why committees are very poor and crooks. Others Temple, people come to Temple to respected Buddha and Monks, also give red packet to monks. Why this Temple, monks must give money to committees, this is opposite.

    If anyone receive or read this message, please inform to DATUK YIP KUM FOOK (president of Temple) to return that amount to my monk as soon as possible.

    My monk contact place:

    Ven. U Nandiya
    SASANA DAJA BUDDHIST TEMPLE
    49 Bombay Street, Lidcombe NSW 2141.
    Tel: (02) 9649-8124

    With kindness

    KO KO NAING
    Taiping, Perak, Malaysia
    Anyone visiting this Buddhist Temple must be careful with the committee members as they can suck your money and the president of the Temple is also more sucking monks’ money already, add and call the police to arrest Buddhist monks

    ReplyDelete
  19. When I read your article on this topic, the first thought seems profound and difficult. There is also a bulletin board for discussion of articles and영주출장안마
    포항출장안마
    경산출장안마
    구미출장안마
    경주출장안마
    완도출장안마 photos similar to this topic on my site, but I would like to visit once when I have time to discuss this topiccc.

    ReplyDelete
  20. started out with an incredible objective of ensuring environmental sustainability through innovative green engineering. Our journey began as a fertilizer 초콜릿
    초콜릿
    초콜릿
    초콜릿
    초콜릿
    초콜릿
    초콜릿manufacturing company, utilizing available wastes and converting them into value-added nutrition for plants.

    ReplyDelete

Labels