Followers

Saturday 1 February 2014

Artis Seksi Megan Fox Tampil Dengan Filem Terbaru


Petang-petang Sabtu ni sengaja MMI nak refresh sikit data base yang banyak sangat dengan cerita-cerita politik.Al-maklumlah DUN Kajang pun tunggu masa ja jadi lepas ni akan lebih banyak cita-cita politik akan kita dengar.

Jadi petang ni kita layan cita tentang sorang artis ni , Megan Fox heroin "Tranformers" yang bikin pecah panggung sebab lakonannya selain dari kecantikan serta keseksiannya yang bikin semua hero-hero telan air liur.

Untuk makluman siri cerita karton "Ninja Turtles" yang dulunya kita selalu tengok dalam tv tu kini akan di adaptasikan menjadi sebuah filem dengan kecanggihan teknologi terkini.

Sudah hampir pasti filem ini akan menjadi satu lagi filem aksi fiksyen seperti mana filem-filem sebelum ini contohnya "Tranformers" , "Iron Man" , "Superman" dan banyak lagilah.

Dengan Megan Fox bertindak sebagai wartawan bernama April O' Neil sudah pasti ianya lebih menarik apatah lagi dengan kehadiran  4 ekor penyu yang mutasi menjadi superhero.

Jadi kepada peminat "Teenage Mutant Ninja Turtles" sama-samalah kita tunggu tarikh tayangannya nanti sekitar bulan Jun 2014.

Berikut antara gambar-gambar sewaktu pembikinan filem tersebut.




Oh ya ! Kepada ampa yang dah baca artikel tentang gambar lelaki misteri tu Klik Sini , inilah jawapannya lelaki tu adalah "Ninja Turtles" kihkih ampa jangan marah lah noo..Saja bikin gempak sikit maklumlah hari ni kenduri kendara banyak jadi sebab dah makan banyak sangat so kita kena rilek-rilek dan santai-santai sikit.

Harap semua yang selalu singgah di blog MMI ni sihat-sihat semua , selamat bercuti di hujung minggu !! Arios ...

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels