Followers

Thursday 29 March 2012

Isu Saman Guan Eng - Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang Tidak Berganjak


Kemelut isu tanah Bayan Mutiara masuk ke episod baru apabila Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang akan menyaman Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang dengan alasan melakukan fitnah terhadap beliau.Semuanya menjadi lebih menarik apabila soal tanah tapak masjid yang diberitakan turut dijual oleh Guan Eng di pertahankan oleh Pemuda UMNO Negeri Pulau Pinang malah dalam sidang akhbar yang diadakan petang tadi Ir. Shaik Hussein Mydin sekali lagi memberi kata dua kepada Guan Eng supaya kembalikan tanah tapak masjid tersebut.

Ayuh semua orang-orang Melayu khususnya di Pulau Pinang bangun untuk kita sama-sama pertahankan hak kita.


SYABAS Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang,Barisan pemuda mengikuti penuh minat perkembangan yang bakal berlaku selepas ini.Guan Eng dikhabarkan makin panas punggung dan tak senang duduk.


Kepada juak-juak PAS terutamanya PAS Pulau Pinang sehingga ke hari ini tiada sebarang kenyataan dikeluarkan dan menjadi persoalan sekarang apakah PAS Pulau Pinang khususnya Pemuda PAS masih takut untuk bersuara ? Atau mereka turut sama-sama bersekongkol dengan juak-juak DAPigs untuk melihat Melayu dan Islam di hancurkan.

MMI masih menanti tindakan daripada Pemuda PAS Pulau Pinang dalam soal ini.

Membangun Bersama Islam ! Eh bukan sekarang Negara Berkebajikan .. Emmm.. 

MMI. 

No comments:

Post a Comment

Labels