Followers

Sunday 14 April 2013

Aisah Mandi Bogel ?? Fuiyooo !!!

Gambar Hiasan
Mak ai biaq betoi apa yang MMI dengaq ni ?? cerita bogel lagi..Ampa yang kat luaq sana tu hati-hatilah sikit sebab sekarang ni pantang terselak sikit habis gegak-gempita seluruh alam.

Cerita terbaru tentang si Aishah ni katanya ada skuad khas pula dah dok buat operasi terancang tebuk sana tebuk sini nak rakam aksi terlarang..Huih macam-macam !!

Jom tengok apa yang MPP kata..

Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin). 

Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini. 

Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini. 

Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu. 

Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain. 

Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah. 

Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya. 

Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional. 

Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP. 

Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.

Tu dia aih !! Belum ada apa-apa lagi main tuduh-tuduh dah...Ada akai ka ??  

sumber MPP 

MMI.

12 comments:

  1. hanya ada satu je parti kat malaysia ni suka bikin video sex... seme orang dah tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua orang tahu pelakon dari PARTI mana...

      pejuang hamas...

      Delete
    2. Belajar pun. Dari parti mana...
      Tak maknanya BN nak korek cerita dalam kain org,dah memang moral pakatan r tahap llongkang.. tak dedah pun rakyat dah chop moral pakatan memang jijik lagi menjijikan.
      Ada ketua... peliwaat
      Setia usaha... penzina
      Timbalan ... kaki icecream
      Exco.. tokeh rumah urut..
      Cakap ajer nak maksiat apa... semua ada dalam pakatan haprak ni
      INI KALILAH.
      UBAH
      KUBURKAN PAKATAN

      Delete
  2. belum apa2 lg dh tuduh umno? hehe..masa kes anwar dulu,aku igt mmg umno nk fitnah anwar..yela,sbb nk elakkan anwar jd pm..tp kalau bab video dato mustafa ali,atau percubaan intip aisyah,musykil pulak..apa untungnya umno fitnah 2 org ni?bosan pulak aku dgr alasan diaorg ni..dah byk kali tuduhan,n byk kali aku menanti sesuatu yg meyakinkan dari pr untuk nafikan tuduhan..tp mengecewakan.. masuk umno jugak aku ni karang..hmmmmm

    p/s - .lepas tgk sendiri video seks tu,aku yakin itu mmg anwar..pasal aku kenal rapat dgn anwar..

    ReplyDelete
  3. nak wat camner mereka tu manusia biasa jer..nafsu jer meh2 binatang.tu la pasal muskil ada confius ada, nk mikir panjang bukan bidang gua..tp kot yer pun blajo2 la bsabo..bia la jd PM lu pastu nk wat porno bersiri 250 episod pun awk punya pasal la..p/s:'Ni ke calon yg kita harapkan utk masa depan Malaysia..pikir2 kan la..dh beso blaker..'

    ReplyDelete
  4. kah kah kah neh punya zaman tak perlu korek bumbung dah weeiii nak pasang camera huhuhuhuhuh cam caker jer citer

    ReplyDelete
  5. aku cadang tampal camera kat sluar dlm aisyah lagi baik laa.. xgitu..?

    ReplyDelete
  6. Yg bikin video seks semuanya dr ahli pr. Dah jadi bekas ahli pun. Diaorg sendiri yg membongkarkan kegiatan tak bermoral pemimpin mereka. Makanya bekas ahli ini mmg berintegriti dan tau mana satu dosa dan pahala. Tujuan mereka dedahkan video semata2 utk masa depan negara supaya anak cucu kita semua selamat dari bala Allah. Org2 yg masih dlm pr ni tahu benda tu salah tapi sebab malu nak mengaku pemimpin mereka tu tak betul maka dgn senangnya semua tuduhan terus dikatakan UMNO yg lakukan. Sedangkan antara mereka pun tidak bersatu dan rapuh. Sesama sendiri menjatuhkan satu sama lain dgn menyebarkan keburukan pemimpin sendiri. Dgn nafsu yg tamak inginkan kuasa dan habuan wang ringgit serta kemewahan yg menanti jika mereka menang. Org seperti ini bukannya berjuang utk bangsa, agama dan tanahair tapi kocek sendiri. Pemimpin PR pulak menubuhkan kumpulan pemikir yg digaji khas utk mereka segala fitnah keatas kerajaan supaya kekal mendapat perhatian rakyat marhaen. Rakyat tak bersalah tapi telah diberi racun fitnah ditelinga mereka. Tiada satu pun fitnah mereka ni ada bukti yg kukuh tapi sengaja dimainkan berulang kali dan tokok tambah supaya penceritaannya bersiri dan mempunyai klimaks tertentu sehingga membuat rakyat benci. Tapi pengakhiran ceritanya senyap dan tiada kebenaran. Maka dibuat pula fitnah yg baru utk menggantikan yg lama. Yg rugi rakyat juga.

    ReplyDelete
  7. Kalau nak tahu kelemahan UMNO pulak kita sokong PR. Jika PR menang banyak kes rasuah, kes tertentu dapat di selesaikan mungkin dalam masa 2 penggal. Kalau tak nak sokong pun tak apa, sebab terlalu ekstrem dengan parti tertentu. Tapi better jangan sokong Anwar, sebab takut ada pemimpin dan isterinya yang mati kena hukum gantung sebab bunuh orang guna bom tentera Malaysia semasa menjadi Menteri Pertahanan. Orang yang dari Paloh, Sibu Sarawak tersebut yang terlibat sama, sekarang masih hidup dan enjoy di sini. BN jaga dia. Ikut arahan BN akan selamat sebab taat pada ketua. Tidak seperti Anwar yang tidak taat kepada PM.

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Anwar.
    1. Kalau tidak kerana engkau, ASB tidak akan wujud. Bonus untuk kakitangan kerajaan tidak akan wujud di Malaysia.
    2. Jika tidak kerana keperhatian mu (Anwar) kepada rakyat untuk menjadikan negara ini negara berkebajikan BR1M tidak akan wujud, Klinik 1M tidak akan wujud, Baucar 250 kepada IPT tidak akan ada, Harga minyak tidak akan turun, Permit teksi tidak akan diberi, Air free di Selangor pasti tidak akan ada.
    3. Anwar terima kasih kerana aku nak beli kereta tahun ini, jika tidak kerana engkau mengorbankan dirimu, pasti harga kereta tidak akan turun jika BN menang. Manifesto Bukan Aku Janji tersebut menjadikan rakyat senang kerana BN takut akan kalah.
    4. Terima kasih kerana memberikan idea kepada PM secara tidak langsung. Rakyat akan merinduimu jika engkau tiada kerana jika tiada orang seperti engkau yang berani menegur pemimpin maka negara berkebajikan tidak akan ada seperti sekarang.
    5. Masih dalam ingatanku, ketika PM Najib 2 tahun pertama menjadi menteri, beliau sangat kedekut. Dia beritahu kita perlu berjimat cermat dan timbullah banyak iklan tentang berjimat cermat di kaca televisyen. Kemudian, claim kakitangan kerajaan semua tidak diluluskan. Kalau pergi kursus keluar negeri guna duit sendiri dan tidak dapat di claim. Tetapi selepas kes Rosmah beli cincin 24 juta melalui duit simpanan beliau sendiri sejak dari kecil (kata Rosmah) semua berubah. PM Najib menjadi pemurah. Mungkin PM mendapat hidayah dari ALLAH. Pada masa yang sama engkau Anwar telah fight habis-habisan dan hendak menubuhkan Negara Berkebajikan dengan matlamat tersendiri.
    6. Aku bangga menjadi Rakyat Malaysia. Tapi aku sedih jika engkau tiada kerana tiada lagi yang dapat membantu rakyat. BN bantu kerana takut kalah dan bukannya kerana sifat peribadi. Bila engkau (Anwar) sudah tiada, agak sukar mencari Ketua Pembangkang seperti engkau. Engkau seperti Pengerusi Cuepac yang sentiasa berani menyatakan kebenaran walaupun dirimu mempunyai kelemahan tersendiri. Walaupun PM Najib kata Pengerusi Cuepac menyalak seperti anjing tetapi dia masih menyuarakan pendapat untuk menjaga kebajikan pekerja kontrak dan lain lain lagi.
    7. Aku Sokong Parti BN Pengerusi Cuepac (sahaja) dan Ketua Pembangkang (Datuk Seri Anwar Ibrahim).

    ReplyDelete
  9. Walaupun Anwar banyak berjasa, tetapi dia tidak dapat menjadi PM Malaysia kerana sudah tua. Bila mati tiada siapa nak ganti. Kasihan......

    ReplyDelete
  10. HEKELEHH.. kelakarnya keyataan kat atas tu .. lubang untuk letak kamera dah di tebuk tapi tak sempat sebab hujan .. hahahahaha.. apa punya bangang punya statmen ni..? bukan susuah pun letak benda2 tu sekarang kalua betul orang nak buat .. banyak device spy cam murah² lagi tak caya cuba check kat lelong,com.my,, dan tak perlu belanja banyak pun bro .. tolon lah kalau parti Islam tu buat lah cari orang Islam jagan main tuduh2 takde bukti bro .. Islam apa namanya tu..?

    ReplyDelete

Labels