Followers

Thursday 24 May 2012

Pompuan Punya Cerita Guan Eng Tersepit !


Isu skandal yang di perkatakan berlaku diantara Guan Eng dengan seorang wanita yang pernah bekerja dengan beliau di Komtar telah menyebabkan Guan Eng semakin tertekan.Apatah lagi mendengar pertanyaan para wartawan berkenaan isu ini telah menyebabkan Guan Eng seumpama di rasuk hantu.

Seingat MMI tidak pernah Guan Eng menolak sebaliknya sentiasa mahu berjumpa wartawan sebelum ini bagi mencanangkan segala perkara termasuklah kebaikan yang telah beliau bawa ke negeri Pulau Pinang namun kali ini Guan Eng tewas.

Yang lebih menggemparkan apabila Guan Eng mula meracau sewaktu di soal oleh para wartawan.


Begitulah senario sekarang Guan Eng semakin lembik.Beliau tahu bahawa soalan-soalan daripada wartawan berkenaan isu  skandal ini mampu menjatuhkan kredibilitinya sebagai seorang pemimpin malah untuk mengelak daripada menjawab persoalan ini maka perkataan saman! saman! menjadi mainan mulutnya.

Hehe MMI kesian melihat Guan Eng seorang manusia yang dulunya bukan main garang namun hanya kerana nafsu dan godaan seorang wanita beliau menjadi lembik,penakut dan lebih malang senasib dengan Anwar Ibrahim.

Semuanya kerana nafsu.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels