Followers

Thursday 30 August 2012

Mesti Baca - Bagaimana Dapatkan TOP UP Free !!


Pasti selepas pendedahan ini ramai yang akan cari MMI tapi tak kisahlah yang penting kita dapat berkongsi cara-cara untuk dapatkan TOP UP free.MMI bawakan langkah-langkah ini khusus untuk pengguna prepaid di seluruh Malaysia.

Cara nak TOP UP free.MMI dapat daripada member yang bekerja dekat kedai handphone kat area-area sekitar Tambun.Duduk berborak dengan dia pastu korek lah rahsia pasal handphone ni , last-last cair jugak dia hihihi.

Dia pun bagi tau lah cara-cara nak mereload repaid ni secara percuma.Okey dah bersedia ? Sila baca keterangan dibawah ni untuk kegunaan sendiri.

Untuk semua talian 012,013,016,017 dan 019 ,anda semua selepas ini tak payahlah pergi ke kedai handphone lagi untuk mereload prepaid anda.Disini ada cara untuk mereload handphone dengan cara yang agak illegal atau memang illegal 

Tapi cara mereload handphone ini hanya boleh digunakan pada 20 hingga 30 haribulan pada setiap bulan.Ini kerana setiap talian ini di upgrade pada masa-masa tersebut.Kepada pengguna talian 012 , 013 ,016 , 017 , 019 , dail 1415007 dan tunggu dalam 5 saat kemudian anda akan dengar seperti bunyi bising , tunggu sehingga bunyi itu hilang dan dail 9151 tunggu 3 saat dan tekan nombor telefon anda.

Anda akan dengar arahan "please insert you pin number" masukkan 011785 45227 00734 tunggu selepas dia kata nombor pin selesai , lepas tu dial 0405 untuk KL dan Selangor 0406 untuk kawasan-kawasan lain di semenanjung dan 0409 untuk Sabah dan Sarawak.

Anda akan mendengar "for airtime top-up press 1723" selepas dail nombor kemudian tekan nombor telefon anda sekali lagi.Tunggu selepas bunyi bising selesai , dial 4455147 diikuti 146 , selepas 5 saat kemudianya tunggu beberapa saat lagi anda akan mendengar "your pin number is accept" anda terus dail 1007 dan anda akan dengar "your key number is accept" terus dail 4566 dan anda akan dengar "your password is accept".

Lepas itu terus dail nombor telefon anda dan anda akan dengar "MUSIBAT ! kat dalam dunia ni mana ada benda yang free ? zaman sekarang ni masuk toilet pun kena bayar 20 sen tau ! banyaklah kau punya FREE!!" Dan anda terus matikan handphone anda dan akan kata "jahanam punya orang !!" tapi lepas tu mesti forward pula kepada rakan-rakan lain....Sudah lah pi balik buat kerja masing-masing .. MMI pun terkena !!!! Sekian,terima kasih.

Sumber asal dari rakan FB Fiq Zack

Jangan pula lepas ni Pakatan Haprak janji nak bagi TOP UP free sudah !!!

Kadang-kadang melawak dan tersenyum ni mampu menceriakan kita kan ???

MMI.

4 comments:

  1. Topup Free http://bit.ly/Tz6twj

    ReplyDelete
  2. bangang punya entry.. nak menipu pun agak2 la. tajuk macam bagus, entry macam orang nak mampus! sial la lu!

    ReplyDelete
  3. Apa ni bahasa macam orang tak sekolah. Kamu pun nak dapatkan topup free tu kenapa? Terdesak sangat ke?

    ReplyDelete
  4. permainkan orang tu ko bljar kt skolah ke?klau nk brgurau pun cari cara lain..smua org terdesak..ko kaya sangat ke?ini kali ko akan rasa apa itu terdesak ..ok kwn..(hidup ni jngn angkuh)

    ReplyDelete

Labels