Followers

Wednesday, 29 August 2012

Oppss Anwar Sakit Kepala - Sapa-Sapa Ada Panadol Bagi Sat !!


Sudah heboh di blog-blog menceritakan kisah seorang pemimpin pembangkang di tahan polis.Melaui pemerhatian MMI ianya melibatkan seorang pemimpin PKR di Pahang dan paling tragis sekali penahanan tersebut ada berkaitan dengan kegiatan sumbang mahram.

Malah pemimpin tersebut di tahan kerana anaknya melahirkan seorang bayi lelaki dan sudah semestinya anak yang di maksudkan itu merupakan mereka yang berumur di bawah 18 tahun.

Wooo ini kes berat ni..Sehingga ke saat ini pun laporan rasmi masih belum di keluarkan samada pemimpin pembangkang tersebut bersalah ataupun tidak.Cumanya polis sudah pun bertindak dan sekarang hanya menantikan keputusan ujian sampel DNA.

Uih kalau dah sampai ke ujian DNA ni mestilah ada bau-bau macang sikit-sikit (kata orang utara) tapi MMI tak nak komen lebih-lebih sangat takut nanti jatuh fitnah pula.

MMI kiranya nak tunggu laporan polis berkenaan ujian DNA tu sebab keputusan ujian DNA lebih tepat.

Berikut adalah laporan berita daripada Bernama.

JERANTUT 28 Ogos - Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.

Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lalu, bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki. Mereka dibebaskan semalam.

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut Deputi Supritendan Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.

"Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis," katanya di sini hari ini.

Beliau berkata, polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.

Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.

Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional. - BERNAMA

Kadang-kadang terfikir juga MMI , selama ni PAS yang dok kalut sangat melolong sana sini mengatakan mereka dah dapat menyampaikan serba sedikit berkenaan Islam kepada puak-puak kafir harbi DAPigs tu tak buat perkara sama ka dekat PKR ?

Nik Aziz terlupa kot !!

Pelik sangat aih , PAS semenjak 2008 lalu tiap-tiap hari dok pukoi canang bagitau semua orang yang depa dok tarbiah puak-puak dalam Pakatan Haprak takkanlah kes macam ni boleh berlaku ?

Anwar pun katanya dah pening kepala la ni dok cari panadol sebab stress dengan berita terbaru ni.Baik punya susun alih-alih timbul pula isu sumbang mahram melibatkan pemimpin PKR sendiri.

Macam-macam kan ? 

Tapi ada sorang kawan tu bagitau MMI , apa nak kalut puak-puak tu memang dah sebati dengan isu semacam ni ChinaDoll,Belakang Cerita,Aksi Jamban,Kaunseling Jam 3 Pagi dan banyak lagilah kalau nak sebut.

Setakat sumbang mahram ni apa barang..Rilek aa Broo..

Fikir-fikir balik betul juga !! Ada video pun lepas juga..emmmm..

Nak tau lebih lanjut kita tanya orang Jerantut sendiri Klik Sini 

MMI.

No comments:

Post a comment

Labels