Followers

Sunday 28 October 2012

Hot Anak Ikan Anwar Di Dedahkan !!!


Polis Ho Chi Minh City sedang menjalankan siasatannya terhadap Thi Truong Han @ Thuan, 20 tahun (gambar di bawah ) ketua sindiket pelacuran kanak-kanak lelaki yang menjadi tajuk utama  akhbar-akhbar Vietnam pada minggu ini. Dia juga dituduh mengadakan hubungan seks dengan kanak-kanak lelaki tersebut sebelum dilacurkan kepada pelanggan-pelanggan.

Siasatan polis bermula selepas pendedahan melalui artikel akhbar Tuoi Tre yang turut memuatkan alamat laman web yang mengiklankan kanak-kanak lelaki untuk seks. Kanak-kanak lelaki tersebut boleh dilanggan untuk satu hingga dua jam di bilik hotel dalam daerah Hoc Mon District 12. Wartawan yang membuat liputan secara sulit menyatakan perkhidmatan kanak-kanak lelaki itu hanya ditawarkan pada waktu petang iaitu selepas mereka pulang dari sekolah.Baca Seterusnya 

Nasib baik benda ni berlaku di Vietnam , kalau di Malaysia tak taulah sebab budaya menyontot lelaki sama lelaki ni bukan budaya orang Melayu apatah lagi Islam melarang perlakuan sebegitu.

Tapi dalam banyak-banyak orang Melayu di Malaysia , lepas tu mengaku Islam masih juga tak mengaku bila dituduh menyontot lelaki dan chinadoll.Boleh buat senyap pula tu..Apa lagi nak bersumpah !!! Apa punya jenis ni ???!!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels