Followers

Thursday 15 November 2012

PANAS Najib Bengang Utusan Buat Fitnah ???


Apa pula yang Utusan Malaysia buat sampai Najib bengang ni ? Apakah benar dakwaan juak-juak pambangkang Utusan Malaysia selama ini sentiasa menjadi alat kepada UMNO bagi melakukan fitnah terhadap barisan pembangkan di Malaysia ?

Aduhai kalau macam ni macam mana UMNO dan Barisan Nasional nak melangkah ke medan pilihan raya yang hanya menanti hari saja ?

Apa pun jangan panik dulu sebenarnya yang memfitnah ni bukannya Utusan Malaysia tapi portal milik pembangkang sendiri.

Menurut entri dari blog Dr MiM kedua-dua Akhbar pembangkang melalui portal KeadilanDaily dan HarakahDaily sememangnya mereka tiada kredibiliti apabila mencedok status Facebook untuk memfitnah UNHCR dan kerajaan Malaysia yang kononnya memberi kerakyatan kepada ribuan rakyat Myanmar di Stadium KLFA. 

Lihat "printscreen" dibawah :



Di bawah adalah kenyataan UNHCR yang menjelaskan perkara yang sebenarnya berlaku di Stadium KLFA yang tiada kena mengena dengan 'kerakyatan' seperti yang difitnah oleh kedua-dua lidah rasmi Pakatan haram pembangkang itu :


Nah sekarang siapa yang memfitnah ? Juak-juak Pakatan Haprak jangan buat bodoh pula ni lah masanya untuk ampa semua membuktikan bahawa perjuangan untuk menolak fitnah dilakukan dengan seikhlas-ikhlasnya.

Soalnya sejauh mana ampa berani ke depan dalam soal ni ? Ops MMI lupa perkara semacam ni adalah biasa bagi juak-juak Pakatan Haprak lepas ni jumpa Nik Aziz minta dia sembahyang istikarah besoknya oklah tuhan dah ampunkan dosa mereka-mereka yang memfitnah ni...

Apa punya baqhal...Lagi berita di Dr MiM

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels