Followers

Tuesday 20 November 2012

Rakyat Selangor Harus Baca Khalid Yang Berhati Mulia


Tahniah dan syabas MMI ucapkan kepada seluruh rakyat Selangor khususnya kepada golongan pertengahan dan seterusnya.Anda sebenarnya patut berasa gembira dan selesa kerana mempunyai seorang Ketua Menteri yang cukup pemurah lagi dermawan .

MMI yakin ketika ini dan seterusnya rakyat Selangor akan terus menikmati kemakmuran di bawah Khalid dan pastinya anda tidak lagi perlu gusar sekiranya ada sebarang masalah rujuklah kepada kerajaan negeri sudah tentu anda akan dibantu.

Selain dari itu sekiranya kerajaan negeri tidak mampu menyediakan dana untuk membantu anda sudah pasti nasib anda akan dibela oleh seorang Ketua Menteri paling pemurah Khalid Ibrahim,

Tak percaya ker ? Cuba tengok kenyataan di bawah..

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, beliau membiayai sepenuhnya kos pembelian bas dua tingkat yang akan digunakan pakatan pembangkang sepanjang kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 tanpa melibatkan dana kerajaan negeri.

Abdul Khalid berkata, beliau membayar sebanyak RM10,833 sebagai ansuran bulanan bas bernilai hampir RM650,000 yang dibuat melalui konsep sewa beli.

"Bas untuk kempen pilihan raya ini pembeliannya dibuat secara persendirian.

Hebat bukan Ketua Menteri Selangor ni ? MMI tak mau pertikai tentang duit yang berlambak tu sebab kot mana pun dia cekau masa bersama UMNO dulu alih-alih dah kaya lawan UMNO hehe biasalah makhluk semacam ni memang banyak.

Tapi cuba tengok betapa pemurahnya Khalid sanggup keluarkan duit sendiri semata-mata untuk beli sebuah bas mewah bagi tujuan kempen politik Anwar sebab tu MMI kata rakyat Selangor patut gembira sekarang sebab kalau bas mewah boleh beli sampai ratus-ratus ribu takkanlah rakyat yang susah di Selangor tak boleh nak bantu seribu dua ye tak ?

Lepas tu masalah air yang berlaku sekarang ni di Selangor apalah sangat nak tunggu kerajaan persekutuan tolong , Khalid sendiri pun boleh selesai guna duit sendiri buat loji..Untuk rakyat Selangor takkanlah Khalid tak mau tolong ye tak ?

Anwar orang Permatang Pauh langsung tak ada kena mengena dengan Selangor pun Khalid tolong takkanlah rakyat Selangor dia nak buat tak tau ja...

Emm apa pun tahniahlah rakyat Selangor !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels