Followers

Wednesday 26 September 2012

18SX Hot Awek Melayu Beraksi !!

Gambar Hiasan

Pada ketika seluruh negara heboh membincangkan isu penghinaan terhadap agama Islam yang semakin menjadi-jadi rupa-rupanya masih ada mereka-mereka di luar sana yang langsung tak menghiraukan dengan apa yang berlaku.

Sebaliknya lebih menumpukan terhadap minat dan kegilaan mereka dalam melakukan aksi-aksi yang cukup membahayakan malah jauh di luar budaya orang-orang Melayu itu sendiri.

Apa yang MMI saksikan mungkin telah disaksikan oleh sebahagian daripada anda namun biarlah MMI paparkan sekali lagi supaya ianya dapat dijadikan sebagai pengajaran kepada kita khususnya dalam memastikan anak-anak , adik mahupun kakak kita daripada terlibat dalam gejala seperti ini.

Percayalah ianya tidak menguntungkan malah kelihatan amat tidak sopan dan MMI sendiri malu melihat anak bangsa seperti ini.


Mungkin bagi si awek tersebut beliau bangga bila di puja sebagai antara minah rempit paling hebat kerana berani melakukan aksi sedemikian namun beliau mungkin terlupa apakah yang akan terjadi sekiranya aksi seterusnya bersambung dengan satu kemalangan?


Kepada semua jom sama-sama kita pastikan rempit bukan lagi budaya anak muda kita.Kepada semua anak-anak muda sekalian ingatlah negara perlukan kamu seperti mana bangsa dan agama perlukan kamu hari ini.

MMI.

20 comments:

  1. InsyaAllah tak lama lagi mampos la pasangan jantan dan betina jalang tu di lenyek treler.

    ReplyDelete
  2. Ikut hati mati ikut rasa binasa.

    ReplyDelete
  3. bodo btul org melayu

    ReplyDelete
  4. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) IS CROCODILE’S TWO HEAD
    To all Malaysians,
    We would like to inform all Malaysians about Gombak MCA Chief YIP KUM FOOK using (wage) Buddhist monks from Myanmar for the services of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, No 19 Jalan 38 Desa Jaya, Kepong, 52100 KL. Myanmar monks always make mistakes and people cheat. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) is a two-headed crocodile, now he always says to people, MCA will die after GE13

    On the other hand, YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) is always silent and does not take any action, maybe YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) shared evil with Buddhist Monks from Myanmar. We are very sad about that.

    Hope the people must be careful and notice that this matter and thank you.

    ReplyDelete

Labels