Followers

Tuesday 11 December 2012

TAHNIAH PAS Berjaya ROBOHkan Kilang Arak di Selangor


Ayat pertama yang MMI nak tanya " boleh percaya ke PAS dah robohkan kilang arak seperti mana mereka laungkan dulu ? Hahaha jangan haraplah juak-juak cauvinis nak bagi "greenlight".

Jika sebelum ini PAS pernah berjanji dan melalak serata kampung sekiranya mereka menang dalam pilihan raya maka kilang arak di Selangor itu bakal di robohkan.Namun apa yang berlaku selama hampir 4 tahun pembangkang mentadbir kerajaan negeri semua itu hanyalah sekadar janji kosong 

Dan yang paling menarik sekali adalah PAS merupakan sebuah parti yang hanya mementingkan puak-puaknya sahaja.

Terkini lihat bagaimana sebuah kelab malam bakal dibuka di Shah Alam pada tarikh 12 Disember 2012 dan akan dirasmikan oleh seorang pemimpin bernama Khalid Ibrahim.Siapa Khalid Ibrahim ?

Bukankah beliau selain dari menjawat jawatan Menteri Besar Selangor turut memegang jawatan Exco Hal Ehwal Agama Islam di Selangor ? 


Apa kejadahnya sebagai pemimpin yang memikul tanggungjawab Exco Hal Ehwal Agama Islam boleh pula hadir seterusnya bakal merasmikan kelab malam terbesar di Shah Alam ?

Nampak sangat celarunya....ikuti kisah seterusnya Di Sini 

MMI.

2 comments:

  1. kalau roboh kesian la pulak nnti puak2 umno takde benda nak tonggang.. takkan nak tonggang tuak atau todi koot.. mana kelas.. lagipun kilang ni dah bantu BN banyak masa PRU lepas.. rugi la BN kalau tutup..

    http://simplebisnes.com/Danisanin

    ReplyDelete
  2. korek korek pasir dulu...roboh kilang lain tahun la kot.

    www.spermakini.blogspot.com
    mohon dipaut blog saya ke laman tuan.
    tk.

    ReplyDelete

Labels