Followers

Tuesday 1 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013 - PERJALANAN KITA MASIH JAUH


Selamat Tahun Baru MMI ucapkan kepada semua khususnya kepada pelayar-pelayar blog MMI yang tak jemu-jemu memberikan sokongan kepada perjuangan yang tak seberapa ini.Tanpa anda semua siapalah MMI dalam dunia blog hari ini.

Jutaan terima kasih juga MMI ucapkan kepada blog-blog otai yang sentiasa memberikan galakan dan sokongan , semoga kedatangan tahun 2013 ini memberikan kita semangat dan kecekalan untuk terus berjuang bagi mempertahankan perjuangan keramat Dulu , Kini dan Selamanya.

Begitu juga dengan sahabat-sahabat blog yang lain , komitmen anda memberikan tenaga buat MMI untuk terus berjuang.Insyalah sama-sama kita pastikan UMNO dan Barisan Nasional terus mendapat kepercayaan rakyat dalam PRU13 nanti.

Berbicara soal PRU13 yang kini semakin hampir , percaya atau tidak perjalanan kita sebenarnya masih jauh.Jauh dalam erti kata mahu melihat bangsa kita dapat berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan bangsa-bangsa lain.

MMI bukan bersifat rasis dalam hal ini kerana percaya rezeki setiap dari kita datangnya daripada Allah SWT namun dalam dunia yang kini sudah memasuki era moden kita semestinya harus bersedia untuk bersaing bukan saja dengan suasananya tetapi dengan mereka-mereka disekililing kita.

Percaya bahawa kerajaan sedia ada mampu merealisasikan impian ini maka kita sebagai rakyat harus berdiri teguh mempertahankan legasi ini.

Bukan sesuatu yang mudah namun ianya merupakan amanah yang perlu dipikul oleh setiap dari kita agar kita dan generasi selepas kita dapat mencapai impian menjadi bangsa dan negara yang terbaik lagi maju.

Terimalah hakikat , barisan pembangkang sebenarnya sudah jauh menyimpang dalam mencorak negara Malaysia.Lihat saja apa yang berlaku mutakir ini ianya adalah bukti betapa mereka begitu rakus mahu berkuasa hinggakan perkara yang azali ditinggalkan malah sanggup pula menjadikan bangsa seagama sendiri sebagai musuh.

Mengkafirkan saudara seagama dan sebangsa hanya kerana kepentingan politik sempit amatlah mengecewakan kita namun misi dan visi kita masih jauh.Maka kerana perjalanan itu masih jauh kita perlu rapatkan saf supaya saf ini menjadi benteng paling ampuh untuk mempertahankan maruah Agama.Bangsa dan Negara.

Ingat Perjalanan Kita Masih Jauh - Selamat Tahun Baru 2013 ,

Ikhlas MMI.

1 comment:

  1. HEPI NEW YEAR BROO..BELASAH TETAP BELASAH HUHUHU

    ReplyDelete

Labels