Followers

Thursday 15 August 2013

GEMPAR Hantu Di Media Prima ??


MMI bukan berniat untuk menghentam mana-mana pihak tetapi melihat kepada sikap lepas tangan puak-puak macam ni rasanya kena tulis juga.Dah beberapa hari rakan-rakan MMI bagitau tentang hal ni bilamana TV3 salah satu channel dalam Media Prima ni telah pun menyenaraikan filem-filem dan cerita-cerita yang telah dan akan di siarkan sempena Hari Raya Aidilfitri.

Dari satu sudut ianya bagus sebab hampir pasti dengan waktu cuti sekolah dan juga cuti hari raya bolehlah sanak saudara yang berkumpul dapat sama-sama berhibur dengan cerita dan filem-filem yang ditayangkan.

MMI pun antara yang mengikuti filem-filem yang di tayangkan walaupun tak selalu tapi sempat contohnya baru-baru ni dapat juga layan cerita CUN lakonan Maya Karin bersama keluarga..Haha yang cunnya Maya Karin hihi.

Cuma dalam banyak-banyak filem dan cerita yang di senaraikan untuk di tayangkan kenapa masukkan filem Hantu Gangster yang melibatkan budak Namawee bangsat tu ?


Apa Media Prima dan TV3 langsung tak pikir ka apa yang budak ni dah buat selama ni ? Bukan setakat menimbulkan kemarahan rakyat Malaysia tetapi turut bertindak menghina negara dan banyak pihak lain.Budak ni BIADAP bro tak ada ADAB !!


Namawee sudah pun mencetuskan kontroversi sejak isu lagu negaraku di ubah kepada negarakuku. Kemudiannya lahanat ni di berikan pula layanan sampai pak menteri pun bagi laluan berjumpa.Sekarang ni lahanat ni buat celaka lagi bila mana memuat naik satu video kononnya melahirkan rasa isi hatinya.Klik Sini 

Secara jujur MMI katakan CUKUP !! Cukuplah kita biarkan lahanat ni melakukan sesuka hatinya kerana setiap tindakannya jelas menghina negara , kerajaan dan orang Melayu serta Islam.

Kepada pihak Media Prima dan TV3 pikir balik tentang penayangan filem tersebut pada 19 Ogos nanti.Harapan MMI supaya lebih banyak pihak tampil untuk minta supaya TV3 menarik balik tayangan filem tersebut.

Jangan tayang filem Hantu Gangster ! Cari dan pilih filem lain yang rasanya berlambak di luar sana .. Banyak lagi filem-filem arahan orang Melayu yang tahu menghormati negara dan masyarakat.

Kepada semua tolong SEBARKAN supaya kita sama-sama dapat ajar budak bangsat ni !!

Baca juga di SINI 

MMI

1 comment:

  1. orang2 tv3 kepala otak jenis apa entah . kalu tv3 tu Cinabeng punya memng lama dah lahanat tu kena
    itulah beza kepala otak Cinabeng ngan kepala otak Malayu !!!

    ReplyDelete

Labels