Followers

Friday 25 October 2013

#PRKSungaiLimau Calon BERTEMBUNG !!


Sudah menjadi adat berkempen, calon-calon yang bertanding dalam pilihan raya akan turun ke lokasi tumpuan masyarakat bagi meraih sokongan pengundi termasuk di pasar tani dan gerai-gerai menjual makanan.

Masuk hari ketiga berkempen, calon Barisan Nasional (BN) dan PAS masing-masing tidak ketinggalan mengambil peluang bertemu penduduk setempat sebagai strategi kempen.

Calon BN, Dr Ahmad Sohaimi Lazim dan calon PAS, Mohd Azam Abdul Samat secara kebetulan bertembung ketika berkempen di Pasar Tani Bukit Besar kira-kira pukul 9.45 pagi Jumaat.

Kedua-dua calon sempat bersalaman dan bertanya khabar masing-masing mengenai pengalaman berkempen sejak disahkan bertanding sejak hari penamaan calon pada Rabu lalu.

Ahmad Sohaimi dan Mohd Azam dilihat menerima sambutan yang baik daripada pengunjung pasar tani tersebut apabila orang ramai tidak melepaskan peluang untuk bersalam dan bergambar dengan mereka.

Munurut Ahmad Sohaimi, beliau gembira apabila menerima layanan baik walaupun ketika bertemu dan memasuki kawasan penyokong PAS.

"Alhamdulillah, cara kempen begini yang ingin kita lihat apabila mereka menerima kehadiran saya dengan tangan terbuka.

"Ini memberi gambaran dan harapan bahawa BN boleh diterima walaupun dikawasan PAS," katanya.sumber 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels