Followers

Monday 9 December 2013

BURUKKAN MALAYSIA Sekali Lagi Guan Eng Khianati Negara !!


Rasanya kita semua dah tahu Malaysia berada dalam keadaan yang agak bahaya selagi mana puak-puak bangsat DAP di biarkan terus bebas ke sana ke mari.Sebut saja DAP sudah pasti terpampang muka Guan Eng manusia paling celaka yang punya agenda tersendiri.Malah MMI tidak segan silu untuk menyatakan bahawa kita kini sedang berdepan dengan PENGKIANAT negara yang punya impian untuk mengusir orang-orang Melayu keluar dari tanah tumpah mereka sendiri.

Perlu diingat gerakan mereka bukan sahaja di situ tetapi jauh lebih besar dengan menanam impian untuk menguasai kerajaan persekutuan.

Bayangkan apa akan berlaku sekiranya apa yang MMI catatkan di atas benar-benar berlaku ?

Bukan soal berdengki dengan mana-mana pihak tetapi ini soal maruah dan martabat bangsa Melayu , Agama Islam dan bumi Malaysia.

Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang yang sering melalak kononnya menjadikan slogan Cekap , Akauntibiliti & Telus dalam setiap tugasan mahupun dalam merencanakan gerak kerjanya ternyata hanyalah seorang kaki putar belit yang hanya pandai bermain kata-kata.

Terkini beliau bukan sahaja memalukan negara tetapi turut menghina dan mengutuk Malaysia sewaktu bercakap di Hong Kong Foreign Correspondents Club.

Video ini menceritakan segala-galanya...

untuk video Klik Sini 

Persoalan mudah yang harus kita semua fikirkan !!

Kenapa seorang pemimpin seperti Guan Eng boleh menghina dan mengutuk negara sendiri sedangkan beliau adalah seorang Ketua Menteri di salah satu negeri dalam Malaysia ??

Bukankah dengan mencemarkan negara sendiri bererti Pulau Pinang juga akan turut menerima musibahnya ??

Sesuatu yang MMI mahu semua sedar adalah mereka punya agenda tersembunyi , cubaan demi cubaan untuk merampas kerajaan persekutuan daripada Barisan Nasional selama ini GAGAL dan untuk mendapatkannya maka kuasa asing dan pihak luar di perlukan untuk memberikan tekanan kepada Malaysia.

Percayalah ini hanyalah sebahagian daripada perancangan mereka , banyak lagi yang akan menyusul selepas ini dan semuanya akan lebih menumpukan kepada usaha untuk memusnahkan ekonomi Malaysia kerana mereka sedar kuasa politik orang Melayu sukar untuk di tembusi.

Hati-hati semua..

Baca juga ulasan menarik blog Dr MiM di SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels