Followers

Monday 2 December 2013

PUAK BANGSAT Ni Langsung Tak HORMAT Orang ISLAM Tengah Sembahyang !!!


Tindakan biadap dan tidak ada langsung rasa hormat terhadap orang-orang Islam BUKTI betapa puak-puak lahanat ini perlu di ajar.MMI tak pastilah kalau ampa semua masih ok , bagi MMI hari demi hari tindakan mereka semakin lebih malah melampau.

Teressa Kok jelas cuba memasuki masjid sewaktu orang Islam sedang bersembahyang malah dengan sombong langsung tidak mahu mematuhi arahan pegawai masjid.Tian Chua kemudiannya di lihat meluru ke arah Teressa mungkin untuk cuba memberikan pelepasan kepada beliau setelah di halang.

Alo gang Tian Chua ni ada kuasa apa boleh ada kat atas masjid tu ???



Mana puak PAS dalam hal ni ???? Orang Melayu dan Islam perlu ingat mereka tidak pernah kisah dengan kita malah bersikap BIADAP seolah-olah negara ini tidak punya undang-undang.Kepala mak bapak depa !!!

kredit pena tanah melayu

MMI

3 comments:

  1. Cina komunis oh cina komunis...cina ultra kiasu oh cina ultra kiasu....PAS oh PAS apa sudah jadi...jadi barua sajala...

    ReplyDelete
  2. Melayu islam dah jadi dayus kah..?

    ReplyDelete
  3. Bkn PAS j..ptut sume org yg mgaku Islam 2 btgjwb la.amik la tndkn..xpyh la nk tding jri j kje..kalo ngku Islam..same2 amek tndkn.xpyh nk dayus tduh parti Islam lak..ko ni bkn islam ke..nk lage2 kn sesame islam pehal..?

    ReplyDelete

Labels