Followers

Monday 10 February 2014

BARUA DAP Ni Tak Habis-Habis Nak FITNAH !!


Kalau ada yang nak marah , marahlah MMI rasa bukan masa dia nak tunjuk hormat kepada orang yang semacam ni.Walaupun apa yang tertera kat bawah ni tak dapat di pastikan sama ada kerja buat Nik Aziz sendiri atau admin yang jaga page beliau hakikatnya mereka bersubahat.

Menuduh dengan sambil lewa bahawa penganjuran program Mahabbatur Rasul di Kedah adalah hasil tajaan MAGNUM SPORTS TOTO amat tidak boleh di terima.

Tindakan paling JIJIK dan KOTOR daripada Nik Aziz ini mencerminkan bagaimana mereka sebenarnya sudah jauh terSESAT !!


Ingat AZIZ !! Di angkat sebagai ulama oleh manusia belum tentu masuk SYURGA ... 

MMI

2 comments:

  1. Sudah tiba masa PAS keluarkan ISLAM daripada namanya.
    Tak mencerminkan islam sebenarnya.

    ReplyDelete
  2. dunia akhir zaman ni, memang banyak tesebarnya gejala fitnah.. kat Malaysia ni pun, dah banyak x boleh nk dinafikan, ada je cerita2 setiap hari yang x betul (diada-adakan).kepada yang beragama Islam tu bukan xboleh nk berpolitik tetati berbaliklah kepada ajaran Al Quran dan Hadis,politik itu adalah sesuatu kotor jadi kita jangan campur-gaulkan ngan agama wajib membuat satu garis panduan utk mengawalnya. Hukum Hudud adalah bertepatan untuk sistem di negara Malaysia kita ini yg berbilang kaum dan agama moga2 selamat kita dari fitnah Dajjal. 1/3 penduduk Malaysia adalah terdiri dari tentera dajjal, tanpa kita sedari. siapa setuju... DAJJAL dah keluar dari tempat persembunyianya..

    ReplyDelete

Labels