Followers

Monday 10 February 2014

PAS Anjur Demo LUCAH !!


Tu dia bukan main lagi , puak-puak PAS ni pun tak mau ketinggalan dalam aksi demo-demo ni.Mungkin dok tengok orang lain dapat publisiti maka puak PAS di Pulau Pinang pun nak bikin havoc juga.

PAS Jelutong telah mengadakan satu demo baru-baru ini , punya pulun dan demo tu di buat semata-mata nak bantah anak Rosmah buat filem lucah.Yang baju coklat tu adalah Ustaz Rascal seronok dapat buat demo dengan kawan-kawan dia.


MMI pun kurang minat juga bila si anak Rosmah ni terlibat dengan pembikinan filem tersebut tetapi dia sudah semestinya punya alasan tersendiri dan filem tersebut pun dah di haramkan untuk tayangan di Malaysia.

Tapi macam mana pula dengan pemimpin PAS atau macai-macai PAS yang hadir dalam majlis anjuran puak cauvinis DAP yang ada hidangan air arak ? Tak mau kira subahat ka ? 

Lagi satu video aksi stopa tu nak kira lagu mana ? Eh jangan lah kata yang tu cuma mesin buruk yang rakam gambar orang tak pakai baju.Lagipun sebelum ni MMI ada baca yang keluarga si pompuan tu dah minta rakaman itu di tarik balik di sebabkan soal maruah.

Hah kenapa puak PAS Jelutong tak bikin demo bantah sekali dengan aksi stopa ???


Lagi satu keterlibatan budak-budak dalam demo bantah cerita lucah yang tak masuk dalam negara.Bayangkan kalau budak--budak tu tanya puak-puak demo tu filem lucah tu apa ? Hmm mungkin ustaz Rascal akan tunjuk aksi stopa kot ??

Paling hebat siap tuduh Rosmah pula biayai filem lucah !! Huh kalau dah puak suka fitnah ni dia main fitnah ja..

Punya bingai bodoh tak boleh nak ajaq !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels