Followers

Sunday 16 March 2014

"Something Big Is Going On" ??


Sejak beberapa hari yang lepas pelbagai perkara menerjah ke dalam minda MMI , segalanya berkisar kepada kehilangan pesawat MH370 yang di laporkan hilang.Pelbagai andaian demi andaian di buat oleh banyak pihak dan sudah semestinya kehilangan ini menjadi isu paling utama dalam dunia sehinggakan kejadian pengeboman di New York baru-baru ni pun tak dapat mengatasi kedudukan carta laporan berita di dunia.

Malah di Malaysia secara khususnya rakyat yang punya kewarasan lebih memilih untuk mengikuti perkembangan berkaitan kehilangan pesawat MH370 daripada mengikuti berita berkaitan PRK Kajang.

Sesuatu yang membuatkan MMI sedikit teruja kerana rakyat kebanyakkannya telah memperlihatkan sikap bertanggungjawab mereka.Tahniah semua MMI SALUTE !! 

Dalam keterujaan itu ada yang kata Anwar sedikit kecewa kerana PRK Kajang tidak mendapat perhatian seperti sebelum ini , biasalah tu Anwar Ibrahim , siapa tak kenal manusia pelbagai wajah ni.Dia ni akan menggunakan apa sahaja ruang dan peluang yang ada asalkan dapat kredit dan mampu memberikan impak kepada karier politiknya yang dah sampai hujung-hujung tu.

OK lah berbalik kepada insiden kehilangan MH370 , MMI punya pandangan tersendiri berkaitan insiden tersebut cuma mungkin akan ada pihak-pihak di luar sana akan menuduh MMI cuba melakukan spekulasi dan sebagainya.

Apa pun MMI boleh katakan "Something big is going on" dan ianya melibatkan banyak pihak.

MMI akan cuba untuk menulis dan menghuraikannya dalam artikel selanjutnya , buat masa ini kita sama-sama doakan keselamatan buat semua penumpang dan krew MH370.

#PRAYFORMH370

MMI

3 comments:

  1. Yezzez sir...something big is going on in the mh370 episode....it wl trigger WW3....dua kuasa besar punya hal...pelandok jd mangsa....check laporan dari russia yg bersekutu dgn cina...why US anta bala tentera nya.....alat canggih lagi...they have something bigger than big dlm flight mh370.....nk di bawa ke china..mgkin nk sekat agar that something tk sampai ke china....china tahu apa yg US cari....with wat they have...hijack flying plane depa mampu.....plane nw at US base...



    ReplyDelete
  2. 2 penumpang tu ticket beli kat mana?......masa japan atack malaya satu asean kena occupied......kecuali satu negara je tak kena occupied....ada yg jadi kambing hitam,....

    ReplyDelete
  3. Berkiblat kapada Allah SWT maka perjalanaan hidup aman damai,tetapi bila kita berkiblat dengan syaitan maka timbulah bermacam-macam bala bukan saja pada mereka yang terlibat tetapi juga orang lain.Bala yang terjadi bukan dari Allah tetapi dari diri manusia itu sendiri.itu yang orang tua-tua cakap "tak ada bala cari bala".Banyak sangat penduduk Malaysia sekarang ini yang sakit jiwa,eloklah kita berjumpa pakar....?.

    ReplyDelete

Labels