Followers

Monday 14 April 2014

Anwar Tak Koma Tapi Ada Sikit Tension !!


Sejak semalam heboh cerita tentang si Anwar ni jatuh dalam bilik air kemudian di masukkan ke hospital dan KO ops !! Sorry bukan KO tapi di katakan KOMA.

Serentak dengan itu MMI pun di hujani dengan pelbagai pertanyaan sama ada berita tersebut benar atau tidak.Yang agak menghairankan MMI adalah mereka yang bertanya tu sedikit pun tidak menunjukkan rasa sedih tetapi lebih kepada teruja.

Rata-ratanya nak tahu kesahihannya malah keterujaan itu di sebabkan onar yang terlalu banyak di lakukan oleh manusia bernama Anwar Ibrahim terhadap Malaysia.

Malah ada yang nak buat kenduri pisang ! Ish Ish MMI taklah sampai ke tahap tu sebab apa jadi pun kalau bab manusia bernama Anwar ni MMI buat tak tahu ja.Bukan boleh di agungkan sangat dia ni haprak !

Kepada semua berita tentang si nuar koma tu adalah palsu dan berdasarkan sumber berita tersebut di reka oleh puak Anwar sendiri.Kira ni strategi politik lah ni , bila dah jadi isu panas barulah si Nuar ni ada modal dan dapatlah dia gunakan isu ni dalam pentas kempen pemilihan PKR.

MMI

1 comment:

  1. baru ni ada berita antara dia dengan azizah, ada yang akan tarik diri untuk presiden PKR, Nampak sangat mainan politik kotor mamat ni, kenapa nak tipu rakyat, orang PKR boleh lah di tipu sebab itu memang syarat nak jadi ahli PKR mesti sedia ditipu dan terima di tipu, ... tak kan tidur sebantal, makan semeja, lawan pedang dan tangkis bersama nak rebut kerusi presiden parti, mainan politik kotor noar..

    ReplyDelete

Labels