Followers

Sunday 17 August 2014

Antara TAHALUF SIYASI & MUNAFIK !!!

 

Keputusannya antara 2 sama ada Wan Azizah atau Azmin Ali dan sudah tentu itu adalah keputusan muktamad parti PAS yang diumumkan dalam sidang media tengahari tadi.Tanpa kehadiran Hadi Awang dalam sidang media itu maka keputusan parti PAS bukan sahaja membuktikan sesuatu tetapi turut mengheret seluruh pimpinan PAS di semua peringkat untuk sama-sama terpalit najis.

Najis ini bukan najis biasa tetapi najis yang dipenuhi dengan segala macam wabak yang boleh menyebabkan seluruh ahli PAS terkena penyakit kusta.

Berikut adalah kenyataan media yang dikeluarkan oleh PAS setelah satu mesyuarat diadakan pada tengahari tadi di Ibu Pejabat PAS Pusat di Kuala Lumpur.


Jika diteliti kenyataan media tersebut maka dengan jelas menyebut bahawa PAS akan terus komited dengan Pakatan Haprak dalam melaksanakan kerjasama politik Tahaluf Siyasi.

Satu alasan yang maha hebat dan berjaya dicipta oleh sebahagian besar kepala-kepala anwarinas dalam PAS sehingga mereka yang punya kekuatan dan prinsip sanggup melacurkan diri demi sebuah perjuangan untuk memenuhi tuntutan nafsu serakah manusia bernama Anwar Ibrahim.

Jika dilihat kepada keputusan awal dan MMI suka mengambil pendirian Dewan Ulama PAS yang sepatutnya menjadi kayu pengukur kepada tiap keputusan yang dibuat oleh parti PAS , keputusan tengahari tadi tidak sepatutnya begitu.

PAS seharusnya mempertahankan keputusan Dewan Ulama PAS bukannya bersetuju dengan kehadiran Wan Azizah sebagai pengganti Khalid.Malahan keputusan awal sokongan terhadap Khalid yang sudah berpusing 360 darjah amat mengejutkan.

Dari pengamatan MMI , PAS begitu takut dengan ugutan daripada ahli sendiri dan dalam masa yang sama terlalu lemah untuk terus mempertahankan prinsip parti sendiri.Semuanya disebabkan oleh desakan dan nafsu yang membuak-buak untuk berkuasa.

Malah jika keputusan hari ini melibatkan keputusan bersama maka MMI rasa tidak salah kiranya MMI menyebut PAS serta para ulamanya adalah manusia paling MUNAFIK ketika ini.

Pandangan Ulama pun pimpinan tertinggi PAS boleh tolak ketepi ? Apa hal bro ???

Bayangkan sekiranya Pakatan Haprak menjadi kerajaan persekutuan , apa akan jadi sekiranya ISRAEL mahu menjalinkan hubungan dengan Malaysia seperti mana negara-negara lain ? 

MMI yakin PAS atau mungkin Dewan Ulamanya akan bermati-matian menolak hubungan tersebut tetapi setelah diadakan satu perbincangan maka keputusan selepas itu sudah pasti akan memihak kepada desakan DAP dan PKR.

Agaknya PAS akan mengeluarkan kenyataan media yang menyebut bahawa "Keputusannya setelah kita berbincang dengan semua pihak dalam Pakatan Haprak adalah kita bersetuju dengan hubungan bersama Israel kerana PAS akan terus komited dengan Pakatan Haprak dalam melaksanakan kerjasama politik Tahaluf Siyasi"

Kepala hotak ampa Ptuihhh !!!

MMI

12 comments:

  1. AKU BENCI DENGAN PAS...BENCI....BENCI...BENCI SEBENCINYA. TIADA MARUAH, TIADA PENDIRIAN TIADA TELUR TIADA SEGALA-GALANYA. MARILAH KITA AHLI AKAR UMBI MENGUNDI UMNO DALAM PRU AKAN DATANG. AYUH AHLI AKAR UMBI PAS, SEBARKAN KEPADA RAKAN-RAKAN KITA, UNDI UMNO DALAM PRU AKAN DATANG. MARI KITA JATUHKAN PAS. PEMIMPIN PAS HANYA MEMPERALATKAN KITA UNTUK MENGUNDI PR TETAPI TIDAK BERPRINSIP. HANCURKAN PAS...HANCURKAN PAS...HANCURKAN PAS

    ReplyDelete
  2. ini bukan tahalul tai bahalul, dalam islam ada ke sumpah bahalul sampai taksub...ada kah di zaman nabi dulu tahalul/bahalul macam ni, setahu kita nabi tak da buat perjanjian dia dengan umat dia supaya ikat janji buat perjanjian...yang kita tahu islam ada syahadah yang mengaku allah tuhan kita, dan Muhammad rasullallah... di negeri islam lain ada ke bahalul semacam ni..rosak aqidah umat islam sebab fanatic taksub dengan parti..orang kafir pun takut dengan islam sebab idea idea bodoh ni....

    ReplyDelete
  3. Tahniah PAS..dan tahniah pemimpin pemimpin PAS...kerana kamu semua adalah kejadian ALLAH yang hanya mempunyai otak sahaja..tanpa AKAL. Bergembiralah kamu menyokong Manusia Lahanat yang panjang akal daripada kamu...Doa aku semuga cepatlah berkubur parti kamu yang telah mengkhianati slogan membangun bersama Islam...Insyaallah.

    ReplyDelete
  4. sebelum ini parti isler kata kak wan hanyalah ruber stamp tetapi u turn yang PI buat dalam isu ini memperlihatkan keputusan majlis asyura sudah bertukar jadi bubur asyura yakni lebih teruk dari ruber stamp. he he he

    ReplyDelete
  5. Akhirnya .. seolah olah...saya ulangi lagi sekali ...seolah olah... cadang PAS langsung tidak diterima oleh DAP dan PKR

    Kerana selepas mesyuarat majlis presiden PR..nama yg diangkat hanyalah wan jijah.. sedangkan ini hanya peringkat cadangan..yg memilih dan menentukan atau kata putusnya terletak secara mutlak ke atas Baginda Sultan.. mengapa tidak di masukkan nama Azmin atau siapa sahaja sebagai meraikan kuasa bagainda untuk memilih?? Kalau satu nama seolah olah mahu memaksa Sultan menerima cadangan tanpa pilihan.. seolah olah cakap dan kehendak KETUM AL JUBURIT mesti diikutI dipatuhi oleh semua dari rakyat marhaen, hingga presiden hingga ke Sultan !!!

    Alasannya Azmin menolak, mengapa tidak dicadanglah nama lain dan majlis president boleh buat keputusan, bukakah presiden untuk dipatuhi???

    Kebobrokan PKR makin terserlah, kekaldaian pas makin terdedah..DAP hanya perlu menolak bidak

    Sedarlah ..wabak virus anwarisma yg dibawa oleh parasit lebih berbahaya dari wabak ebola..

    Sheikh KETUM anu war al juburit

    ReplyDelete
  6. Buang masa tunggu 17hb Ogos ..keputusannya sama ja..baik sokong awal awal senang Khalid bubar DUN..bengong PAS ni ..nak buat orang suspen..haram..kesian Hadi dan golongan Ulama di permainkan oleh pengikut KETUM..hu hu hu

    ReplyDelete
  7. PAS Menyokong Israel melaui Anwar dan Wan Azizah...

    Hadi Awang Benar2 Munafiq..

    Ya Allah Janganlah Kau mudahkan matinya Hadi Awang nie, kerana Persaudaraan Islam diputuskan dengan sewenangnya oleh Hadi Awang..

    Aku berserah dan mengadu pd Mu Ya Allah akan perilaku HambaMU yang telah melampaui BatasNya, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui.

    ReplyDelete
  8. Mencarut, maki hamun kerajaan ajelah yg champion nya!

    ReplyDelete
  9. Bukan Tahalul siyasi.....Bahalol pak Aji!

    ReplyDelete
  10. Bahalol minum air sarsi!

    ReplyDelete
  11. TAHALLUF SIALsi

    ReplyDelete
  12. Bantai... Jangan tak bantai..

    ReplyDelete

Labels