Followers

Sunday 17 August 2014

Gua SAMAN Sama Lu !!! Mana ??


Kalau ikut daripada cakap sebelum ini bukan main lagi , nah sekarang kenapa senyap ja ? Tempoh masa yang telah diberi sudah pun tamat mana pi si Guan Eng ni ?

Cerita dia Guan Eng sebelum ini telah memberikan tempoh selama 24 jam kepada Nasrudin Hasaan Tantawi untuk segera memohon maaf berikutan kenyataannya yang menghentam si Ketua Menteri Pulau Pinang ni.

Anggota Jawatankuasa Kerja PAS Pusat Nasrudin Hassan berkata beliau tidak menerima sebarang notis tindakan undang-undang daripada Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng berhubung dakwaannya mengenai pembinaan terowong dasar laut di negeri itu diberi kepada sebuah syarikat secara rundingan terus.

Sambil menegaskan beliau tidak akan memohon maaf kepada Lim kerana membuat kenyataan itu, Nasrudin berkata beliau juga bersedia berdepan saman itu.

Nasrudin yang juga Anggota Parlimen Temerloh berkata beliau telah membuat penjelasan berhubung kenyataannya itu dan tidak berniat membuat tuduhan kepada sesiapa.

Sementara itu, Mat Sabu berkata ketegangan membabitkan Nasrudin dan Lim adalah isu peribadi.

Semua GAME ja bro !! Buat kalut sikit kasi gempar lepas tu masing-masing kata pandangan peribadi .. selalu sangat dah !!!

MMI

3 comments:

  1. Malay yg masuk dap, tiada jati diri, low class...jenis kat skolah duk belakang kelas buat bising.

    ReplyDelete
  2. Semua kena main dengan sandiwara PAS dan DAP, putar-belit..

    ReplyDelete
  3. Bukan malay low class.....tapi malay kebulurrr...hungry malay!

    ReplyDelete

Labels