Followers

Saturday 25 March 2017

Bila Azmin Tampil Berimej Pak Lebai


MMI tak pasti sejauh mana kaitan isu pertukaran gambar kat atas tu dengan isu membabitkan hubungan PKR dengan PAS.Cumanya apabila semakin banyak suara dan pendirian daripada PAS kawasan sendiri yang mahukan supaya hubungan parti tu dengan PAS segera diputuskan tindak-tanduk Menteri Besar Selangor ni mula berubah.

Daripada seorang pemimpin yang terlibat secara langsung dalam Pakatan Harapan yang dilihat cuba dan berusaha untuk memulihkan kembali hubungan dengan PAS satu ketika dahulu kini secara tiba-tiba berubah kepada seorang yang banyak menyindir.

Sebelum ni Azmin dah bikin panas dengan menyindir PAS apabila memuat naik kenyataan di laman twitternya ;


Hakikatnya PAS cuba diperbodohkan oleh Azmin manakala Azmin pula lebih bodoh kerana tidak bijak mengawal emosinya dan kerana itu akhirnya Azmin tampil mengherdik PAS ! Baca Selanjutnya di SINI 

MMI tak kisah Azmin nak tukar gambar apa sekalipun cumanya dalam suasana dan keadaan sebegini pertukaran yang dibuat secara tiba-tiba telah menimbulkan syak bahawa ianya punya kaitan dengan isu yang sedang berlaku.

Nak menyindir ke Min ?????

Dan semua ini berlaku selepas Pemuda PAS Kuala Selangor, Subang, Serdang dan Pandan sebulat suara meluluskan usul memutuskan hubungan dengan PKR, ekoran usul sama diluluskan di Tumpat (Kelantan), Permatang Pauh dan Bayan Baru (Pulau Pinang). aidc 

Macam budak-budak !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels