Followers

Thursday 29 November 2012

GEMPAR Kemenangan Malaysia Di Hantui Makhluk Tak Di Kenali !!


Kemenangan Harimau Malaya mengatasi Laos 4 1 semalam memberikan sinar harapan buat Malaysia untuk terus mempertahankan Piala AFF Suzuki edisi 2012 yang kini sedang berlangsung di ibu kota.

Malah rata-rata peminat pasukan Malaysia terubat dengan kemenangan ini dan akan terus memberikan sokongan yang tak berbelah bagi kepada pasukan Malaysia untuk terus mara khususnya dalam berdepan dengan Indonesia sabtu ini.

Namun di sebalik kejayaan tersebut , negara di gemparkan dengan kelibat makhluk yang tak di kenali dan ianya menjadi misteri sehingga ke hari ini.

Apakah sebenarnya identiti makhluk yang di maksudkan itu ? 

Jom kita rungkaikan misteri tersebut..


Rupa-rupanya makhluk yang dimaksudkan tersebut adalah si mamat poyo ni ! Biasalah dia ni sekarang dah tak laku kat mana-mana stesen tv apatah lagi sikapnya yang makin hari makin menyotong tu membuatkan ramai warga Malaysia sendiri muak dengan penampilannya.

Bagi MMI jangan risau sangatlah kalau setakat makhluk ni sebab identiti sendiri pun dia tak tau nak bezakan.Sekejap nangis,sekejap marah,sekejap lelaki,sekejap ............Layan ja lah makhluk ni...

Katanya mamat poyo ni  "frust" sebab Khairul fahmi Che Mat dah nak kahwin !! betul ker ??? hehe..

Psstt lama tak pegi candat sotong !!

MMI.

1 comment:

  1. Makhluk dari planet mana nih.....pelik aje ?Apakah jantinanya?Kalau dipamerkan kat zoo pun okay jugak duduk sebelah kandang orang hutan ke ,chimpanzee ke memang sesuai....cantik lagi tapir kalau dibandingkan dengan makhluk hodoh nih....

    ReplyDelete

Labels