Followers

Sunday 30 June 2013

Alo Brader Apa Lu Bikin ??


Kalau di ikutkan Salleh Man ni dah dua penggal kiranya menjadi wakil rakyat.Malah di Pulau Pinang dialah satu-satunya wakil parti PAS yang menjadi wakil rakyat dan berada di Dewan Undangan Negeri.Kalau dalam Pakatan Haprak pula kira dia juga adalah wakil PAS yang ada jawatan di kawasan lah.

Jika diukur penggal lepas Salleh Man bolehlah diibaratkan sebagai pencukup kuota untuk rejim DAPigs mentadbir seterusnya berkuasa di Pulau Pinang.Dalam beberapa perkara Salleh Man ni selalunya diam langsung tak berani buka mulut apatah lagi nak melawan dengan ketua mafia di Pulau Pinang siapa lagi kalau bukan Guan Eng.

Yang terbaru pula al-kisah forum perdana yang bakal diadakan pada 5 Julai nanti di batalkan oleh kerajaan negeri dan katanya kerana arahan daripada exco agama.Paling memeranjatkan antara punca pembatalan tersebut adalah kerana penceramahnya di khuatiri mampu menggugat kerajaan negeri.

Nak tahu siapa penceramah yang puak bangsat ni takut sangat tu ? Ustaz Kazim Elias !! nampak sangat puak-puak bangsat ni perangai semacam FIRAUN ! Baca Selanjutnya 

Bab puak kafir harbi yang tolak tu MMI tak berapa kisah sangat tapi dalam hal ini mana pi semua suara puak-puak yang selalu jaja "MEMBANGUN BERSAMA ISLAM" ??? Kenapa diam macam tongkoi kayu ??

Paling teruk mana pi suara wakil PAS Salleh Man ?? Dia buat apa ?? 

MMI rasa kalau Ustaz Idrus yang janggut panjang dan selalu sebut BOODOO tu mesti tak ada hal punya.Al-maklumlah pak janggut ni penyokong tegar pembangkang.

Apa pun MMI setuju dengan kenyataa Ustaz Kazim apabila perkara ni di timbulkan dalam suratkhabar.


Kepada yang kat luar sana rasanya kejadian ni boleh menjadi titik penilaian sebenarnya , ampa pakat-pakat nilailah..Kepada Ustaz Kazim tak perlu risau , banyak lagi kawasan yang UMNO menang di Pulau Pinang ni dan MMI yakin selepas ni pasti akan ada jemputan untuk ustaz turun berceramah di kawasan-kawasan yang MMI maksudkan.

Sebelum ni pun dah banyak kali Ustaz Kazim turun berceramah di Pulau Pinang tak ada hal pun ? Nampak sangat perangai FIRAUN , takut tergugat ?? 

PAS ?? Kepala hotak ampa !!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels