Followers

Tuesday 6 August 2013

Hati-Hati DAPigs Sedang Cuba Untuk DOKTRIN Rakyat Melalui Perniagaan !!


Nampak gayanya puak DAPigs ni terus-terusan cuba untuk menjahanamkan Malaysia.Jika dulu dan sebelumnya pelbagai cara di lakukan seperti fitnah,sabotaj,angkat penyapu dan bermacam cara untuk menyebarkan doktrin komunis mereka kini bidang perniagaan juga nampaknya menjadi salah satu daripada alternatifnya.

MyRepublic

Kita semua tahu, sebelum masuk politik, Tony Pua ada bisnes telekomunikasi yang sukses. Sangat sukses. Sampai ada yang kata, kemasukan Tony ke dalam DAP dipermudahkan apabila derma JUTAAN ringgit ke dalam parti itu, membolehkan Tony dilonjak ke tempat yang tinggi dalam parti.

Semalam, dikhabarkan bahawa sebuah syarikat Singapura akan cuba memasuki pasaran Malaysia (dalam bidang sama). Nama syarikat pun menarik. ‘MyRepublic’. Macam kenal sahaja idea siapa ini.

Mesej yang nak diberi ‘MalaysiaRepublic’ (MyRepublic) ini mahu dibiasakan di mata anak-anak muda Malaysia, khususnya bangsa Cina. Strategi branding. Ini memang kerja hebat Tony Pua.

Apabila mata anak muda dah biasa dengan ‘MyRepublic’, ianya akan memberikan mereka kebiasaan bahawa inilah jalan politik yang paling baik. Hairan, kenapa start-up company Singapore pakai MyRepublic. 

Kenapa tidak SgRepublic? Berapa share Tony/DAP dalam syarikat ini?

DAP memang cekap bab branding ini. Hati-hati..

Jangan benarkan !!

kredit pisau.net

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels