Followers

Sunday 9 March 2014

Azizah Sah Ganti Anwar Di Kajang


Berikutan kesalahan meliwat Anwar Ibrahim terhadap Mohd Saiful Bukhari , Anwar kini tidak lagi layak untuk menjadi calon di N25 Kajang.

Beliau sebelum ini yang sudah pun menggerakkan kempennya terpaksa akur dengan keputusan tersebut memandangkan keputusan para hakim menyebabkan beliau hilang kelayakan bukan sahaja sebagai calon untuk bertanding di N25 Kajang tetapi juga kedudukannya sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Berikutan itu PKR hari ini mengumumkan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diumum sebagai calon parti itu dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang menggantikan suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Keputusan berkenaan diumumkan Penasihat PKR itu dalam sidang akhbar di Kajang di sini hari ini.

Huh orang lain tengah bagi tumpuan pada insiden malang kehilangan pesawat MH370 , puak-puak musibat ni tak abis-abis politik.Agak-agak la bro !!!!

MMI

3 comments:

  1. Kronisma pada tahap tertinggi. Macam takder orang lain dah...

    ReplyDelete
  2. Malaysia ni anak beranak mereka yang punya.
    Hari tu si bini kosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh sebab bagi peluang si laki bertanding.
    Ini, si laki paksa YB sedia ada berhenti dan kosongkan kerusi, bila sendiri hilang kelayakan bertanding, pegi letak si bini untuk ganti.
    Rakyat Malaysia yang bangang pun undi lah mereka anak beranak ni yang suka hati atuk nenek nak resign sesuka hati dan menyusahkan semua pengundi.
    The best part, si Penasihat parti. is not even a member, tapi kuasa melebihi Presiden parti.
    Apa-apa pun memang klasik sebab ramai cerdik pandai yang masih taksub membuta tuli dengan diaorg anak beranak ni.

    ReplyDelete
  3. Ada aku peduli....Bapak peliwat diganti dengan Isteri Peliwat...last-last pengundi Kajang yang kena liwat beramai2....

    ReplyDelete

Labels