Followers

Saturday 26 July 2014

Aksi Bogel Bakar Semangat Tentera ISRAEL SHAME ON YOU !!


Berikutan serangan bertali arus tentera Rejim Israel terhadap bumi Palestin , ramai dikalangan warga Palestin yang tidak berdosa menjadi mangsa kerakusan barua-barua yahudi ini.Seluruh penduduk dunia menyatakan bantahan melainkan warga sesama yahudi khususnya Amerika yang sentiasa menjadi penyokong tegar.

Namun telahan penduduk dunia bahawa rakyat Palestin akan sekali lagi menjadi mangsa peperangan berat sebelah ini ternyata sedikit meleset.

Untuk makluman tentera rejim zionis ini bukan sahaja terpaksa menyediakan semula pelan serangan mereka tetapi telah menerima tentangan paling sengit dalam sejarah pencerobohan Israel terhadap Palestin.

Pejuang Hamas ternyata bukan lagi calang-calang pejuang bila mana pihak rejim zionis kini menerima jumlah kematian dan kecederaan yang tinggi jika dibandingkan dengan insiden sebelum-sebelum ini.

Malah bukan setakat itu moral tentera zionis ini juga kini dilaporkan semakin merosot malah ada dikalangan mereka yang tidak lagi mahu terlibat dalam pertempuran secara terbuka dengan Briged Al-Qassam.Ketakutan itu menyelubungi sebahagian besar tentera zionis yang digelar IDF.

Disebabkan itu maka pihak zionis kini dilihat sedang cuba untuk menaikkan moral para tenteranya dengan mewujudkan sebuah laman facebook yang menghimpunkan wanita-wanita dan lelaki separuh bogel dengan perkataan menyatakan sokongan terhadap IDF di tubuh badan mereka.


Tak perlu MMI sertakan link disini kerana ampa semua pasti mampu mengesan laman facebook diatas.Amat memalukan sekali kerana tindakan sedemikian hanya dilakukan oleh mereka yang tidak punya maruah dan ianya membuktikan betapa DAYUS dan PENAKUTNYA tentera-tentera Rejim Zionis.

Sememangnya puak-puiak YAHUDI bangsat ini BIADAP dan kebiadapan itu bukan sahaja di terjemahkan dalam bentuk penindasan terhadap rakyat Palestin tetapi juga terhadap tentera serta bangsa mereka sendiri.

Kalau ada sesiapa yang masuk ke laman facebook yahudi tu ampa boleh tengoklah sokongan juga hadir dari Rejim Obama di Amerika Syarikat. 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels