Followers

Friday 26 October 2012

Kerana LEMBU Ketua Bahagian Di Pecat ????


Inilah akibatnya apabila sesuatu kerja di buat sambil lewa.Malah ianya menjadi bahan pula kepada juak-juak pembangkang untuk menghentam UMNO semuanya kerana kedangkalan pihak tertentu.

Pasti ramai yang sudah sedia maklum kontroversi melibatkan penggunaan perkataan dalam banner di atas.

Jelas kelihatan perkataan "Datuk Seri Shahrizat Lembu" dengan susunatur perkataan yang sebegitu rupa. Tidak eloklah untuk sesiapa pun mensabotaj DS Shahrizat yang telah menyumbangkan 20 ekor lembu di dalam majlis ini.

Ketua UMNO Bahagian Kangar perlu beri penjelasan kepada Datuk Seri Shahrizat kenapa tidak menggunakan otak apabila membuat banner ? Beliau mesti bertanggungjawab kerana ini adalah kerja bahagian. 

Apakah Ketua UMNO Bahagian Kangar tidak sensitif atau tidak ambik tahu apa yang anak buah buat kerja? Tahukah beliau blog pembangkang sudah mula mainkan isu ni di dalam blog mereka disebabkan si tolol Ketua Bahagian yang tak perihatin semasa banner ini dibuat.

Kerja buat semacam inilah yang MMI paling marah sebab sambil lewa malah tak peka langsung.Bagi MMI eloklah di pecat saja Ketua UMNO Bahagian Kangar tu sebab jelas sangat dah sabotaj parti dengan buat kerja sambil lewa.

Lagi pun parti UMNO dah keluarkan pekeliling siapa-siapa yang sabotaj parti akan dipecat jadi tunggu apa lagi ??? Tak guna simpan orang semacam ni rosakkan parti saja...

Pssttt Jangan pula pecat orang yang buat banner tu sebab dia orang bawahan saja..


MMI.

1 comment:

  1. itulah si bodoh punya kualiti kerja. pembangkang haram anak jadah semua akan gunakan sebagai bahan gelak utk ceramah. sebenarnya inilah collatral damage kepada keseluruhan nanti. Ketua UMNO Bahagian Kangar inilah sebenarnya lembu !!!!!

    ReplyDelete

Labels