Followers

Tuesday 9 October 2012

M.Nasir Lu Jangan Main2 Bro !!


Heboh sekarang si M.Nasir ni menyanyikan lagu parti keadilan.Sejauh mana keterlibatan beliau dalam hal ini masih menjadi tanda tanya.Cumanya MMI agak ralat sekiranya M.Nasir memilih untuk menyokong perjuangan PKR dan Pakatan Haprak.

Bukan apa M.Nasir merupakan warga Singapura yang berhijrah ke Malaysia mencari makan dalam dunia hiburan seterusnya diberikan taraf kerakyatan Malaysia dan dianugerahkan pula darjah kebesaran Dato kerana sumbangan beliau dalam industri muzik.


Sikap M.Nasir yang kadang kalanya sukar difahami pernah mengundang kontroversi dalam isu beliau mempertikaikan Tun Mahathir satu ketika dulu yang berakhir dengan satu permohonan maaf ampa boleh Baca Sini.

Untuk dengar lagu yang MMI maksudkan Klik Sini.      

Dalam isu ini MMI sebenarnya dah faham sangat dah , jika dikira dari segi populariti beliau boleh dikatakan tidak sepopular dulu dah.Kira apa yang mai rembat ja lah janji masyukk beb.

Mesti ampa semua masih ingat M.Nasir yang dianggap sifu oleh sebilangan besar penggiat seni di Malaysia ni pernah berlakon dalam satu iklan yang MMI sendiri pun rasa segan nak tengok.Sebagai seorang penggiat seni dan dianggap sifu pula tu apa barang berlakon dalam iklan semacam tu sebab nampak sangat macam poyo jaa..

Ampa tengok sendirilah..

   

M.Nasir ka tu ??

MMI.

2 comments:

  1. Siapa M.Nasir ni...?Lawyer ke,Doctor ke, Majistrate ke atau cuma pencacai?

    ReplyDelete
  2. haram ke kalau dia nyanyi lagu tu? kerja dia kan menyanyi...orang kasi dia job dia buat la, cari duit untuk anak bini..

    ReplyDelete

Labels