Followers

Sunday 18 November 2012

GAZA - Pejuang Palestin Tembak Jatuh Jet Pejuang Supersonik Milik ISRAEL !!


Sesungguhnya kuasa Allah swt itu tiada tandingnya dan kerana itulah sebuah jet supersonik milik ISRAEL YAHUDI yang kini begitu angkuh menyerang Palestin telah berjaya ditembak jatuh oleh roket milik pejuang palestin.

Bayangkan bagaimana kekuatan dan kelengkapan perang milik tentera ISRAEL yang begitu canggih   seperti jet supersonik yang digunakan berjaya ditembak jatuh hanya dengan menggunakan pelancar roket milik pejuang Palestin yang dikira tidak setanding langsung dengan apa yang puak-puak YAHUDI miliki.

Bagitulah hebat kuasa Allah swt dan pihak ISRAEL seharusnya berasa malu dengan berita ini kerana ianya jelas mencemarkan imej keupayaan tentera yang mereka miliki.

Apa sangatlah nak dibandingkan pelancar roket dengan sebuah jet supersonik yang mempunyai kelajuan sehebat angin itu.
Palestinian fighters have downed an Israeli warplane flying over the Gaza Strip as retaliatory rocket attacks from the enclave continue to sound alarms across Israel.
According to Hamas sources, the Israeli F-16 fighter jet was shot down on Friday.More news Read Here 
Apa pun MMI tetap mengutuk tindakan yang dilakukan oleh Rejim Israel terhadap rakyat Palestin.

Dalam masa yang sama MMI turut berasa lega kerana sudah ada usaha daripada pihak kerajaan Malaysia untuk menghentikan serangan zalim tentera ZIONIS terhadap bumi Palestin.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak malam tadi menerima panggilan daripada Presiden Mesir, Mohamed Morsi membincangkan serangan terbaru tentera Israel dan serangan udara di Gaza.
Dalam panggilan telefon selama 15 minit itu, kedua-dua pemimpin melahirkan hasrat untuk bekerjasama menamatkan keganasan semasa di Gaza.
Satu kenyataan dari Pejabat Perdana Menteri menyatakan bahawa kedua-dua negara bersetuju mendapatkan broker kuasa antarabangsa untuk mempengaruhi Israel menghentikan pencerobohan tenteranya terhadap rakyat  Palestin.
Najib dan Mohamed juga menggesa Hamas untuk mengelak daripada tindakan yang akan meningkat konflik ke dalam konfrontasi lebih besar.
Serangan udara Israel sejak tiga hari lalu telah mengorbankan 19 penduduk Palestin termasuk enam kanak-kanak dan seorang wanita mengandung. - Bernama 
Inilah sebenarnya sikap yang harus ditunjukkan oleh seluruh pimpinan Islam didunia kerana kita mempunyai kekuatan tersendiri sebenarnya yang cukup ditakuti oleh rejim Zionis ini.

Sebagai rakyat Malaysia , MMI tumpang bangga bila mana keimpinan utama negara kita dihubungi oleh pimpinan lain bagi membincang serta mencari jalan bagaimana untuk menghentikannya.

Bukan macam sesetengah pihak tu yang tak habis-habis dengan dunia politik dendam mereka yang akhirnya menelanjangkan siapa mereka sebenarnya !

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels