Followers

Sunday 18 November 2012

Doa KO - UMNO & KJ Tenang Hadapinya ......


Pada ketika seluruh negara PANAS tentang isu doa jahanamkan BN oleh juak-juak PAS di Kota  Bharu baru-baru ini pemimpin UMNO dilihat tenang saja menghadapinya.

Malah tindakan juak dan pemimpin PAS yang menadah tangan berdoa mahu menjahanamkan UMNO dan Barisan Nasional sebenarnya sudah pun membuka aib mereka sendiri.

Apa pun MMI puji tindakan YB KJ apabila beliau telah pun membuat kenyataan di laman FBnya sejurus selepas mendapat perkhabaran dan melihat sendiri rakamannya.

Berikut adalah kenyataan YB KJ :


Sejuk hati MMI melihat kenyataan daripada YB KJ dan sememangnya kenyataan itu merupakan satu tamparan kepada PAS.

MMI juga yakin bahawa rakyat diluar sana sudah dapat membezakan siapa sebenarnya Pakatan Haprak.

Al-Fatihah..."Ya,allah ya tuhanku..kau ampunilah dosa-dosaku, kedua ibu bapaku, guru-guruku...kau berikanlah taufik dan hidayahmu kepada umat PAS..walaupun mereka mendoakan 'kuburkanlah' UMNO BN..tetapi tidak sesekali kami mendoakan mereka sebegitu...sesungguhnya kami sedar UMNO itu bukan agama tetapi kita berperang dasar dan fahaman idea...tidak sesekali kami mempermain ataupun mempergunakan agama sucimu ya'allah....amin ya rabbal alamin."

‎"PAS mendoakan kehancuran UMNO. Tak apa lah. Orang UMNO tetap mendoakan kesejahteraan ahli-ahli PAS walaupun berbeza politik." - YB Khairy Jamaluddin.

Taubatlah saudara ISLAMKU...  

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels