Followers

Sunday 18 November 2012

HAHA Blogger Sotong Kesayangan Anwar Kena BALUN Kaw Kaw Punya !!


Semuanya bermula daripada satu kenyataan daripada blogger sotong kesayangan Anwar yang telah memuatnaik kenyataan memperlekehkan strategi kempen Barisan Nasional bila mana si sotong ni menuduh bahawa Barisan Nasional meniru tindakan Pakatan Haprak dengan menggunakan lori ais krim dalam aktiviti kempen mereka.

Kemudiannya beliau turut mempertikaikan berkenaan program ceramah oleh jentera Barisan Nasional yang diadakan baru-baru ini dengan menggunakan lori bergerak Barisan Nasional Pulau Pinang.


Berikut adalah kenyataan si sotong ni..

JIKA benar gambar ini, nampak sangat Barisan Nasional hanya dipenuhi dengan pimpinan yang berotak kosong. Tiada idea, hanya pandai cakap bergegar-gegar, tapi tak mampu menghasilkan idea yang baik. 

Mana tidaknya, sampaikan strategi kempen untuk pilihanraya pun mereka terpaksa meniru daripada Pakatan Rakyat. Lihat gambar di bawah, Pakatan Rakyat khususnya Anwar Ibrahim guna lori, treler dan bas untuk kempen pilihanraya melalui program Jelajah Merdeka Rakyat mereka pun nak juga.

Mereka gunakan lori aiskrim sebagai pentas ceramah kah kah kah...

Persoalannya sejauh mana kebenaran kenyataan di atas ? Dan mengapa agaknya hanya satu gambar di "upload" kan ? 

Sudah semestinya ada cerita disebalik apa yang berlaku cumanya nampak sangat rendahnya tahap IQ si sotong ni dan juga juak-juak Pakatan Haprak yang hanya berpandukan kepada sekeping gambar dan satu pembohongan daripada seorang blogger suam-suam kuku.

Then the battle begin !! hehe sahabat blogger MKP kemudiannya balun kaw-kaw punya si sotong ni sampaikan terkeluar habis dakwat-dakwat hitam melekat diseluruh badannya.

Nak tau macam mana MKP kita balun si sotong ni ampa Klik Sini 

Haha memang terbaiklah MKP !!

Apa yang boleh MMI simpulkan , begitulah sikap juak-juak Pakatan Haprak mereka telah diasuh serta diajar untuk mempercayai segalanya asalkan ianya datang dari gerombolan mereka , sumber dan kesahihan maklumat tersebut diketepikan asalkan gian nak mengutuk UMNO dan Barisan Nasional dapat dipenuhi.

Kira semacam dengan puak-puak yang dok isap gam tu lah..Dia bukan kira janji gam boleh bikin layan , JALAN !!

Pssst sekejap lagi nak makan sotong masak merah harap-harap tak terkena sotong yang pakai spek mata hehe..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels