Followers

Tuesday 27 November 2012

HOT LGBT Anak Siapa Ni ???


LGBT satu gejala yang semakin membimbangkan kini sedang pesat berkembang di negara kita.Dalam usaha berterusan bagi membasmi dan mengawal perlakuan songsang ini kita di kejutkan pula dengan sokongan tak berbelah bahagi daripada juak-juak Pakatan Haprak yang menyaksikan barisan PENCACAI PAS hanya mampu bersorak dalam kelambu sahaja.

Jika mengikut PAS pula barangkali mereka sedang mencongak kedudukan kerusi dan jawatan terlebih dahulu untuk diagih-agihkan tatkala kaki-kaki kotor mereka melangkah masuk ke Putrajaya namun persoalannya bila ? Apakah PAS akan masuk ke Putrajaya selepas PRU13 nanti ?

MMI penuh yakin PAS pasti kecundang di pintu rumah sebelum sempat menyarung selipar sendiri.Maka kerana itu bilakah agaknya PAS bersama Pakatan Haprak yang turut dianggotai oleh PKR dan DAPigs mampu sama-sama bertindak membasmi gejala LGBT ini ?

Sekali lagi MMI yakin ianya hampir pasti tidak akan berlaku kerana Anwar juga dari spesis yang sama.

Oleh kerana itu maka menjadi tanggungjawab kerajaan dan seluruh rakyat untuk sama-sama memastikan gejala yang mampu merosakkan umat manusia ini dibanteras bersama.

Pakar motivasi dan kaunselor, Hushim Salleh berkata turut membimbangkan ialah semua kaum terlibat dan turut membabitkan golongan terpelajar dan profesional.

"Kita cukup bimbang dengan aktiviti LGBT sejak kebelakangan ini kerana kini ia sudah mula dikesan merebak di bandar-bandar kecil seperti Kuala Terengganu sendiri.

"Ini kerana anak-anak dan masyarakat cukup mudah untuk melihat dan berkomunikasi dengan golongan ini melalui internet, facebook, twiter dan media elektronik lain," katanya kepada pemberita selepas seminar Keibubapaan Menangani Isu LGBT anjuran Pejabat Daerah Kuala Terengganu di sini hari ini.Baca Seterusnya 

Tidak dinafikan gejala LGBT ini sudah pun menular di kawasan-kawasan selain bandar besar.Yang membimbangkan kita adalah ramai di kalangan mereka-mereka ini terdiri daripada anak-anak muda yang masih mentah dan hanyut dengan arus kemodenan negara.

Oleh kerana itu amat perlu usaha semua pihak di gembleng bersama bagi memastikan Malaysia bebas dari amalan LGBT dan tugas ini amat berat kerana kita perlu berdepan dengan satu pasukan yang menyokongnya.

Bertambah berat lagi apabila pasukan ini di dokong pula oleh mereka yang menjadikan agama untuk menghalalkan cara.

MMI.

1 comment:

  1. Salam MMI,

    Blog tuan sudah kami pautkan.

    Terima kasih

    Semoga terus berjuang!

    ReplyDelete

Labels