Followers

Monday 26 November 2012

PANAS PAU2012 Puak Pakatan Dapat Kontrak Sediakan Makanan ?!!


PAU2012 belum pun lagi membuka tirai dah ada cerita panas dah.Macam-macam hal berlaku kalau semalam puak-puak HULK buat rusuhan sampai jem jalan-jalan di ibu kota kini bab makanan pula !

Apa benar kontrak penyediaan makanan bagi Persidangan Agung UMNO 2012 di berikan kepada puak Pakatan Haprak ? Dah tak ada langsung ka ahli UMNO yang layak untuk diberikan kontrak tersebut ? 

Bukan nak berkira sangat tentang perkara semacam ni apatah lagi ianya membabitkan perniagaan orang yang sebangsa dan seagama dengan MMI.Puak Pakatan Haprak mungkinlah tengok saja apa kata Mansor Othman dalam percakapan beliau sewaktu rakaman mesyuarat PKR di dedahkan baru-baru ini yang sudah pun berkira-kira untuk mengisi setiap ruang dan jawatan yang ada dalam kerajaan dengan penyokong mereka sahaja sekiranya menjadi kerajaan persekutuan.

Jika mengikut pendedahan daripada blogger sahabat gunung jelas sekali sebelum ini sudah berlaku pemberian kontrak penyediaan makanan khususnya kepada mereka yang sebenarnya tidak langsung menyokong perjuangan UMNO dan BN apatah lagi sering pula mencaci serta mengutuk kerajaan.

Untuk mengetahui apa sebenarnya yang berlaku ikuti pendedahan daripada Sahabat Gunung 

Kepada semua perwakilan yang akan hadir PAU2012 tahun ini , hati-hati bila makan tu tengok sama mana tau di letaknya racun tikus dalam kuih apom tu tak ke naya..

Psstt dengar cita Mat Sabu pun dulu belajar bab masak memasak ni masa di UITM , bagi ja dekat dia mesti menarik karipap yang dia buat !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels