Followers

Tuesday 24 February 2015

Anwar Tak Setuju Azizah Mohon Pengampunan ??

Akhirnya setelah puas mencemuh , mengeji , mengutuk , menghina dan pelbagai lagi men men terhadap mahkamah serta Raja-Raja Melayu , keluarga peliwat kembali kepada asas ketuanan orang Melayu.

Kehadiran anak beranak Wan Azizah dan Nurul Nuha ke Istana Negara pada petang tadi mendapat perhatian banyak pihak.

Macam biasa tujuan kedatangan itu sudah pastinya untuk mendapatkan pengampunan serta kebebasan manusia bernama Anwar Ibrahim daripada DYMM Yang Di-Pertuan Agong.

Well secara sinisnya keluarga ini mengaku bahawa ANWAR memang MELIWAT ! Walaupun tidak ada sebarang pengakuan daripada Anwar , tindakan memohon pengampunan ini sudah cukup untuk menjelaskan segala-galanya.

Kalau diikutkan mereka boleh sahaja meneruskan kempen "March To Freedom" dan gerakan-gerakan songsang seperti menyembah tokong di Sungai Buloh !! Kenapa perlu mohon pengampunan kalau dah hebat sangat berkempen ????

Huhu katanya sekali lagi drama air mata terpaksa dilakonkan oleh kedua-dua beranak ini untuk menagih simpati.

Terasa juga simpatinya tetapi kerana sikap mereka sendiri maka lakonan tetap lakonan.Cuma MMI boleh syorkan supaya mereka juga harus mula belajar untuk mengakui kesilapan sendiri.

Dalam pada itu katanya Anwar tidak bersetuju dengan tindakan Azizah memohon pengampunan daripada DYMM Yang Di-Pertuan Agong !!

Betuk ker ?? MMI sendiri kurang pasti cuma bisik-bisik itu ada juga sampai ke telinga ni.

Kalau berdasarkan kenyataan daripada seorang pemimpin PKR semalam , katanya tidak ada sebarang arahan daripada Anwar untuk membuat permohonan.So hari ini tiba-tiba Azizah dan Nurul Nuha buat permohonan !

Hmm kita tengoklah macam mana nanti !!!

MMI

11 comments:

  1. "We Will Never Surrender" tu hanya sekadar slogan je la nenek jijah ooiii...

    Akhirnya surrender kat Yang di-Pertuan Agong. Selalunya kes berat boleh la Agong ampunkan, dari ke tali gantung menjadi penjara seumur hidup. Ni penjara 5 tahun nak kurang kepada berapa? 5 bulan??

    Muahahahahahaha..... jadi sah la anwar tu PELIWAT. Kalau tak MELIWAT watpe nak mintak ampun....

    ReplyDelete
  2. Jadi. kalau orang yang bersalah tak meminta ampun, tak patut lah pengampunan dipertimbangkan langsung....right?

    ReplyDelete
  3. Ditakdirkan Agong perkenankan pengampunan keatas si peliwat.......dia akan keluar dan cakap dengan bangganya yang dia bukan nak sangat pengampunan ni.....anak isteri dia yang mintakan.....dan tunggu lah bala apa yang Allah akan hantar pada kita semua nanti......

    ReplyDelete
  4. Opera Cina take 1000!!!....saja nak lambatkan PRK Permatang Pauh lah tu...Aku harapkan DYMM YDP terus reject saja. Bang Non tu bukannya tahu nak espect institusi Raja dan Sultan. YTM Sultan Selangor pun tarik balik Dato Sri Selangor nya title dari Bapak Peliwat Nasional tu - udah tu Bang Non tu ada hati perli cakap dia tak mintak pun title tu....Babi Tua tu elok di biaq mereput kat dalam Bamboo Resort....baru padan muka dia.....kharrkkk ptuihhhhh

    ReplyDelete
  5. WA tahu keadaan sebenar,mungkin beliau sudah tak mahu berpura-pura lagi,baik berterus terang je.Dulu kan ke dia dah berterus terang dgn TM melalui surat 18 mukanya.Lagi pun tak dapat nak buat apa lagi dah,roadshow TS Shafiee sudah jelaskan segalanya dan lebih memalukan.

    ReplyDelete
  6. Ingat dah selesai dgn masuk penjara, boleh lah rakyat relax dan enjoy keamanan tanpa ketum. Adih adih, letih lkah dgn keluarga ni. Watpe lah dizaman asku hidup ni ada msnusiua macamni. Wa wa ...wa..

    ReplyDelete
  7. La...kata nak berarak..melalak sana sini..mmg sah la depa ni kena buat Telenovela.

    ReplyDelete
  8. Dulu usung anak2 minta simpati, sekarang usung cucu tagih perkara yang sama. Dulu kes liwat sekarang pun kes liwat.

    Oleh kerana perangai dia tak berubah habis anak bini cucu cicit keluarga ini bergelumang dengan kunyit.

    Dulu kehulu kehilir tuduh orang nepotisma sekarang Allah swt bayar tunai dialah sebenarnya Raja Liwat Nepotisma serta jajahan takluknya termasuk para hamba-hamba LGBTnya.

    ReplyDelete
  9. Kalaulah diampunkan olih SPB agong. Apa kata kita rakyat semua berkumpul untuk keadilan sejati kepada banduan banduan yg menerima hukuman liwat supaya kesalahan mereka diampunkan olih SPB Agong.

    ReplyDelete
  10. Sebaliknya kalau DYMM SPB Yang Di Pertuan Agung menolak permohonan Jijah , adakah DYMM SPB Yang Di Pertuan Agung juga akan dianggap sebagai tali barut dlm apa yg puak macai pembangkang kata konspirasi ni ? Agak2 la Jijah terimalah hakikat suami kamu itu sudah di buktikan sebagai PELIWAT !

    ReplyDelete
  11. Harap Tuanku Yang Di Pertuan Agong bukan saja menolak rayuan pengampunan, tetapi menarik balik darjah2 kebesaran Anwar dan menyeru Sultan2, Raja dan Yang Dipertua kerajaan negeri untuk turut sama berbuat demikian. Malu kalau ada banduan atau penjenayah yang ada darjah kebesaran.

    ReplyDelete

Labels